|
Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge, Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge, Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge,
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 21 Maj 2012 12:01 Naslov sporočila: pravilnik o diplomiranju |
|
|
Referat o imenovanju KOZN obvesti kandidata. Članom KOZN pošlje poleg obvestila o imenovanju še:
• vsakemu po en izvod naloge,
• kopijo potrjene prijave naloge,
• kopijo morebitnih priporočil KZRDŠ za pripravo naloge,
• kopijo ocene tehnične ustreznosti naloge.
Vsak član KOZN oceni nalogo v skladu z elementi, ki so opredeljeni v 11. členu tega pravilnika. Nalogo lahko oceni kot:
a) primerna za zagovor,
b) primerna za zagovor z dopolnitvami,
c) neprimerna za zagovor, če so ugotovljene bistvene pomanjkljivosti.
V nadaljevanju vsak član navede seznam dopolnitev ali pomanjkljivosti z njihovo obrazložitvijo.
23. člen
Člani KOZN pošljejo svojo oceno naloge referatu v roku tridesetih dni, ta jih posreduje predsedniku KOZN. Predsednik KOZN v petnajstih dneh oblikuje predlog sklepa (Priloga Mag. 4/2008) o primernosti naloge (v nadaljevanju sklep).
Svojo odločitev pošlje referatu, ta pa o vsebini sklepa obvesti kandidata in mentorja/somentorja. Sklep se lahko glasi:
a) naloga je primerna za zagovor;
b) naloga je primerna za zagovor z dopolnitvami;
c) naloga ni primerna za zagovor.
Če je naloga primerna za zagovor, se razpiše zagovor.
Če je naloga primerna za zagovor z dopolnitvami, morajo te biti opravljene, preden se razpiše zagovor magistrske naloge. Kandidatu se določi rok do treh mesecev, da dopolni nalogo, in se mu posreduje seznam zahtevanih dopolnitev. Seznam dopolnitev posreduje kandidatu referat.
Kandidat dopolnjeno magistrsko nalogo posreduje referatu, ki jo takoj posreduje KOZN, ki jo v 15 dneh pregleda. Ta postopek se lahko izvede samo enkrat. Če KOZN ugotovi, da so bile dopolnitve ustrezne, se razpiše zagovor. Če dopolnitve niso bile ustrezno opravljene, predsednik KOZN izda sklep, da naloga ni primerna za zagovor. Če kandidat v določenem roku ne predloži dopolnjene naloge in ne prosi KOZN za podaljšanje roka, se šteje, da je odstopil.
Naloga ni primerna za zagovor, če so potrebni bistveni popravki oziroma če je eden od članov KOZN nalogo ocenil kot neprimerno za zagovor. V tem primeru KOZN v sklep zapiše tudi seznam pomanjkljivosti oziroma potrebnih popravkov ter določi rok (do enega leta), v katerem jih mora kandidat odpraviti. To lahko stori samo enkrat. Kandidat pri popravljanju naloge sodeluje z mentorjem/somentorjem. Popravljeno nalogo kandidat odda v referat in znova začne postopek za oddajo magistrske naloge.
Če kandidat v določenem roku ne predloži popravljene naloge in ne prosi za podaljšanje roka, se šteje, da je odstopil.
4. Zagovor naloge
24. člen
Referat sklep o primernosti naloge KOZN skupaj s predlogom datuma za zagovor naloge posreduje dekanu. Datum zagovora referat uskladi s kandidatom in člani KOZN.
Dekan na podlagi sklepa o ustreznosti naloge in predloga datuma za zagovor v petnajstih dneh izda sklep o zagovoru naloge (datum, čas in kraj zagovora). Zagovor je javen. Referat o tem obvesti kandidata in člane KOZN. Datum zagovora je objavljen vsaj sedem dni prej na spletni strani UP FM.
Zagovori magistrskih del potekajo praviloma od 1. septembra do 15. julija. Organizirani so na sedežu UP FM vsak mesec praviloma ob torkih, v študijskih središčih UP FM pa tako, da so v vsakem študijskem središču, najmanj štirikrat na leto.
25. člen
Kandidat zagovarja nalogo pred KOZN. Zagovor vodi predsednik KOZN.
Zagovor se začne s predstavitvijo kandidata (biografski podatki), postopka prijave teme naloge, postopka izdelave in oddaje naloge ter povzetka ocene naloge. V nadaljevanju predsednik KOZN pojasni kandidatu postopek za zagovor. Kandidat predstavi ključne ugotovitve naloge.
Po predstavitvi naloge člani KOZN postavijo kandidatu vprašanja. Pravico do vprašanj imajo tudi drugi navzoči.
26. člen
Po zagovoru se KOZN sestane ter sprejme sklep o oceni naloge in zagovora (s pozitivno oceno opravil/-a ali negativno oceno ni opravil/-a). KOZN oblikuje poročilo o zagovoru naloge, ki vsebuje zapis postavljenih vprašanj, seznam zahtevanih morebitnih popravkov ter rok za odpravo teh. KOZN lahko določi naslednje roke za odpravo morebitnih pomanjkljivosti: 1 mesec, 3 mesece ali 6 mesecev od datuma zagovora naloge. V primeru večjih pomanjkljivosti, za katere se zahteva rok za popravke 3 ali 6 mesecev, KOZN oblikuje samo predlog ocene. Kandidat pri odpravljanju pomanjkljivosti sodeluje z mentorjem/ somentorjem. Kandidat odda popravljeno nalogo v referat.
Predsednik KOZN seznani kandidata in navzoče pri zagovoru s sklepom o oceni naloge in zagovora. Če KOZN določi popravke, poročilo o zagovoru naloge podpiše tudi kandidat in hkrati prejme kopijo seznama popravkov.
KOZN lahko v izjemnih primerih določi vnovični zagovor.
Če sta naloga in zagovor ocenjena negativno oz. ni opravil, lahko kandidat začne nov postopek za prijavo naloge.
27. člen
V petnajstih dneh po uspešno opravljenem zagovoru odda kandidat v referat vezan izvod naloge in elektronsko verzijo naloge na zgoščenki v PDF zapisu.
28. člen
UP FM izda kandidatu začasno potrdilo o diplomiranju praviloma v sedmih dneh, ko kandidat odda vezan izvod naloge v referat.
29. člen
Referat za študentske zadeve o vsaki nalogi vodi evidenco.
30. člen
Slavnostna podelitev magisterija znanosti, ki jo opravi dekan UP FM, je praviloma dvakrat na leto. Datum določi senat UP FM kot sestavni del študijskega koledarja.
5. Prehodne in končne določbe
31. člen
Če se pojavi sum, da imetnik diplome ali potrdila o diplomiranju ni opravil vseh s študijskim programom predpisanih obveznosti ali da diplomsko delo ni njegova avtorska stvaritev, uvede UP v skladu z veljavnimi predpisi ustrezne postopke za odvzem strokovnega naslova.
Pri postopku za odvzem znanstvenega naslova se smiselno upoštevajo določila 46. in 47. člena Pravilnika o pripravi in zagovoru doktorske disertacije na Univerzi na Primorskem.
32. člen
V roke, ki so navedeni v postopkih tega pravilnika, se ne šteje čas od 1. julija do 31. avgusta.
33. člen
Obrazci in priloge, ki se uporabijo v postopku za pripravo naloge, so dostopni prek študentskega informacijskega sistema fakultete (ŠIS). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 22 Maj 2012 08:33 Naslov sporočila: Obrazec Mag. 1/2010: Prijava naloge |
|
|
34. člen
Določbe tega pravilnika tolmači senat UP FM. Spremembe in dopolnitve tega pravilnika sprejema senat UP FM.
35. člen
Pravilnik velja od 1. 10. 2011.
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o diplomiranju – magisterij znanosti, ki ga je sprejel senat UP FM na 25. redni seji 29. 6. 2010.
Z dnem uveljavitve tega pravilnika se postopki, ki tečejo na dan začetka uporabe teh pravil oziroma so se začeli pred uveljavitvijo tega pravilnika in so v fazi, ko je končna naloga že bila oddana v referat, končajo po določbah Pravilnika o diplomiranju – magisterij znanosti, ki je bil sprejet na 25. redni seji 29. 6. 2010.
36. člen
Pravilnik se objavi na spletnih straneh UP FM.
izr. prof. dr. Anita Trnavčević
dekanja
• Obrazci in priloge [na ŠIS]:
• Obrazec Mag. 1/2010: Prijava naloge
• Obrazec Mag. 2/2010: Soglasje mentorja (in somentorja) ter izjava o izpolnjevanju pogojev za mentorja (in somentorja)
• Obrazec Mag. 3/2010: Prošnja za odobritev mentorja z drugega zavoda
• Obrazec Mag. 4/2010: Oddaja naloge
• Obrazec Mag. 5/2010: Presoja tehnične ustreznosti naloge
• Obrazec Mag. 6/2010: Prošnja za pisanje naloge in zagovor v tujem jeziku
• Priloga Mag. 1/2010: Ocena primernosti naloge
• Priloga Mag. 2/2010: Ocena naloge
• Priloga 1: Platnice magistrske naloge
• Priloga 2: Naslovna stran magistrske naloge
• Navodila Mag. 1/2010: Navodila za izdelavo pisnih izdelkov (tehnična navodila za oblikovanje diplomskega dela)
• Navodila Mag. 2/2010: Osnovni napotki za rabo znanstvenega aparata |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 24 Maj 2012 12:17 Naslov sporočila: Pravilnik GEA College – Fakultete za podjetništvo |
|
|
Senat GEA College – Fakultete za podjetništvo je v skladu z določili Zakona o visokem
šolstvu na svoji 2. korespondenčni seji dne 3. in 4. julija 2008 ter spremembe na 23. seji
dne 1. junija 2009, na 29. seji dne 6. julija 2010 in 32. Redni seji dne 23.12.2010 sprejel
naslednji:
PRAVILNIK O DIPLOMSKEM DELU
I. Splošne določbe
1. člen
Ta pravilnik podrobneje določa pogoje in postopek prijave teme, izdelave in oddaje ter
zagovora diplomskega dela na visokošolskem strokovnem programu Podjetništvo prve
stopnje, ki ga izvaja GEA College – Fakulteta za podjetništvo (v nadaljevanju FP) po
Zakonu o visokem šolstvu, uradno prečiščeno besedilo (ZViS – UPB3, Uradni list RS, št.
119/2006).
2. člen
Diplomsko delo je skupni izraz za zaključno študijsko obveznost študenta na
visokošolskem strokovnem študijskem programu. Visokošolski strokovni študijski
program se konča z visokošolskim strokovnim diplomskim delom, ki se imenuje
diplomsko delo. V diplomskem delu študent praviloma obravnava konkretni problem iz
poslovne prakse. Diplomsko delo je vezano praviloma na organizacijo, v kateri študent
opravlja strokovno prakso oziroma je v njej zaposlen, ali je v zvezi z njo opravljal
projektno delo. Z diplomskim delom študent dokaže, da je sposoben pisno in ustno
obravnavati izbrani strokovni problem s področja študijskega programa.
3. člen
Diplomsko delo je pisni izdelek in mora biti rezultat samostojnega strokovnega dela
študenta. V njem študent celovito zajame obravnavano področje študijskega programa.
Diplomsko delo na slovenskem študijskem programu je praviloma napisano v
slovenščini. Za izdelavo in zagovor diplomskega dela na slovenskem študijskem
programu v angleškem jeziku je potrebno predhodno soglasje Komisije za študentske in
študijske zadeve. Študent na Komisijo za študentske in študijske zadeve naslovi prošnjo z
obrazložitvijo, ki jo je sopodpisal mentor.
Diplomsko delo na mednarodnem študijskem programu je obvezno napisano v angleškem
jeziku.
Če je diplomsko delo napisano v angleškem jeziku, mora vsebovati razširjeni povzetek v
slovenščini, ki obsega 10 odstotkov celotnega besedila diplomskega dela.
4. člen
Na podlagi uspešnega zagovora diplomskega dela pridobi študent strokovni naslov v
skladu z Zakonom o strokovnih in znanstvenih naslovih (Uradni list RS, št. 61/2006) –
diplomirani ekonomist (VS) / diplomirana ekonomistka (VS).
II. Prijava teme diplomskega dela
5. člen
Temo oziroma problem obravnave diplomskega dela predlaga študent na svojo pobudo
ali na pobudo podjetja ali druge organizacije.
Študent sam pridobi mentorja.
6. člen
Mentor diplomskega dela je habilitiran visokošolski učitelj FP z nazivom predavatelj,
višji predavatelj, docent, izredni profesor ali redni profesor, ki je vključen v študijski
proces pri predmetih študijskih programov prve stopnje.
Kandidat/ka lahko predlaga v soglasju z mentorjem somentorja, ki mora izpolnjevati
enake pogoje, kot so določeni v prvem odstavku tega člena.
7. člen
Študent lahko prijavi diplomsko delo, ko opravi vse študijske obveznosti po veljavnem
predpisanem programu in ima poravnane vse finančne obveznosti.
Popolno izpolnjeno prijavo diplomskega dela (OBR D1) študent odda v vložišče na
recepciji FP oziroma lahko pošlje po pošti.
8. člen
Prijava diplomskega dela (OBR D1) obsega:
a) Izpolnjeno in podpisano prijavo, ki vsebuje podatke o:
• študentu,
• o plačniku stroškov diplomskega dela (izredni študij)
• diplomskem delu,
• mentorju in njegovem soglasju,
• somentorju in njegovem soglasju,
• organizaciji in soglasju organizacije,
• potrditev referata, da je študent/ka opravil/a vse študijske obveznosti po programu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 09:30 Naslov sporočila: Dispozicijo diplomskega dela, ki obsega do tri strani format |
|
|
b) Dispozicijo diplomskega dela, ki obsega do tri strani formata A4 in vsebuje:
• predlagani delovni naslov diplomskega dela,
• opredelitev obravnavanega problema in teoretična izhodišča,
• namen in cilje diplomskega dela,
• predvidene metode za doseganje ciljev diplomskega dela,
• predvidene predpostavke in omejitve pri obravnavanju problema,
• predvideno členjenost vsebine – kazalo,
• seznam predvidene literature in virov (najmanj 10 enot).
9. člen
Prijavo teme diplomskega dela (v nadaljevanju prijava), ki jo je podpisal mentor, študent
odda v vložišče na recepciji FP oziroma lahko pošlje po pošti skupaj z dispozicijo, na
kateri je mentor s podpisom potrdil, da je dispozicija ustrezna.
Referat preveri, ali študent izpolnjuje pogoje za diplomiranje.
Prijava na slovenskem študijskem programu je praviloma napisana v slovenščini.
Prošnja za pisanje diplomskega dela v angleškem jeziku na slovenskem študijskem
programu je sestavni del prijave. O prošnji odloča dekan FP.
Prijava na mednarodnem študijskem programu je napisana v angleškem jeziku.
Dispozicija na slovenskem študijskem programu je praviloma napisana v slovenščini. V
kolikor dekan FP odobri izdelavo diplomskega dela v angleškem jeziku, je dispozicija
napisana v angleškem jeziku.
Dispozicija na mednarodnem študijskem programu je napisana v angleškem jeziku.
Dekan na Komisiji za študentske in študijske zadeve potrdi ali zavrne temo diplomskega
dela in/ali mentorja ter v štirinajstih dneh vrne potrjeno prijavo v referat, ki jo evidentira
in potrditev dispozicije diplomskega dela v treh dneh dostavi študentu in mentorju, en
izvod pa arhivira.
III. Izdelava in oddaja diplomskega dela
10. člen
Študent mora oddati diplomsko delo najpozneje v dvanajstih mesecih po potrditvi teme
diplomskega dela, sicer mora Komisijo za študentske in študijske zadeve prositi za
podaljšanje roka za izdelavo diplomskega dela. K prošnji priloži soglasje mentorja, da se
strinja s podaljšanjem roka izdelave diplomskega dela. Če Komisija za študentske in
študijske zadeve zavrne podaljšanje že odobrenega diplomskega dela, sme študent
prijaviti novo diplomsko delo. V tem primeru se celoten postopek prijave ponovi. Študent
sme enkrat prositi za novo temo diplomskega dela.
11. člen
Če študent med izdelovanjem diplomskega dela ugotovi, da ga ne more izdelati, lahko
zaprosi Komisijo za študentske in študijske zadeve za odstop od odobrenega diplomskega
dela. K prošnji priloži pisno mnenje mentorja k odstopu od potrjene teme diplomskega
dela.
Prošnjo za odstop Komisija za študentske in študijske zadeve obravnava v štirinajstih
dneh. Če Komisija za študentske in študijske zadeve odobri odstop od že odobrenega
diplomskega dela, sme študent prijaviti novo diplomsko delo. V tem primeru se celoten
postopek prijave ponovi. Študent sme enkrat prositi za odstop od odobrenega
diplomskega dela.
12. člen
Če študent med izdelovanjem diplomskega dela ugotovi, da sodelovanje z mentorjem ni
več mogoče, pisno zaprosi Komisijo za študentske in študijske zadeve, naj imenuje
drugega mentorja.
Mentor od mentorstva ne more odstopiti.
O upravičenosti zamenjave mentorja odloči Komisija za študentske in študijske zadeve
najpozneje v štirinajstih dneh. V tem primeru se celoten postopek prijave ponovi.
13. člen
Študent pripravi diplomsko delo, ki mora izpolnjevati naslednje pogoje in imeti naslednje
sestavine:
(1) Obseg diplomskega dela:
• Diplomsko delo (brez prilog), ki je lahko tudi projektna naloga, raziskava, poslovni
načrt, obsega praviloma 2,5 avtorski poli (75.000 znakov) oziroma 40 strani.
(2) Struktura diplomskega dela:
• Naslovna stran diplomskega dela je izdelana v skladu s Prilogo DIPL_B k temu
Pravilniku. Naslov diplomskega dela mora biti razumljiv, jedrnat in ne daljši od 48 črk,
brez imena obravnavane organizacije.
• Povzetek v slovenskem jeziku (do 500 besed) in Abstract v angleškem jeziku (do 500
besed) in ključne besede v slovenskem in angleškem jeziku (5–10 ključnih besed).
• Kazalo vsebine, ki vsebuje navedbo poglavij in podpoglavij z oznako strani.
• Kazalo slik, grafov, tabel z oznako strani.
• Seznam z navedbo in opredelitvijo najpogostejših okrajšav in simbolov.
• Uvod (približno 10 odstotkov), ki obsega razširjene navedbe dispozicije.
• Osrednji del (približno 80-85%) obsega analizo obravnavanega problema in snovanje
predlaganih ukrepov. Pri diplomskem delu je poudarek tudi na teoretičnih izhodiščih (z
izjemo diplomskega dela, katerega predmet je poslovni načrt).
• Zaključek (približno 5-10%) je povzetek najpomembnejših ugotovitev iz
obravnavanega problema, tudi glede na cilje, zastavljene v uvodu diplomskega dela.
• Seznam literature obsega literaturo in vire ter spletne vire, ki jih je študent uporabil pri
izdelovanju diplomskega dela in jih tudi navajal v besedilu (najmanj 10 enot).
• V kolikor je diplomsko delo napisano v angleškem jeziku, študent pripravi razširjeni
povzetek diplomskega dela v slovenskem jeziku (do 10% vsebine dela)
• Kazalo prilog, na katere se študent v diplomskem delu sklicuje in priloge.
• Izjava o avtorstvu diplomskega dela – priloga DIPL_I
• Soglasje k objavi diplomskega dela – priloga DIPL_J.
(3) Tehnični, oblikovni in jezikovni vidiki diplomskega dela:
• Za tehnično, oblikovno, jezikovno in slovnično čistost diplomskega dela je odgovoren
študent, ki mora k diplomskemu delu ob prvi oddaji v oblikovno-tehnični pregled
obvezno priložiti izjavo lektorja z ustrezno strokovno izobrazbo o lektoriranju
diplomskega dela.
• Glede tehničnih in oblikovnih vidikov diplomskega dela študent upošteva Tehnična
navodila za oblikovanje diplomskega dela
• Diplomsko delo je pokončnega formata A4, v enostranskem tisku in vezano
• Platnica diplomskega dela:
– vezava je za zagovor diplomskega dela klasična;
– pred zagovorom diplomskega dela odda študent dva klasično vezana izvoda
diplomskega dela, ki ima modro platnico in zlate črke ter elektronsko verzijo
diplomskega dela v pdf obliki na cd-ju (opremljeno z imenom in priimkom
diplomanta, metorja in naslovom diplomskega dela)
– vsebino in obliko platnice diplomskega dela kaže Priloga DIPL_A.
14. člen
Študenti so odgovorni za kršitve v postopku priprave diplomskega dela. Študent krši
postopek priprave diplomskega dela, če prepiše besedila drugih avtorjev v celoti ali delno
brez navedbe avtorja, ali če pri posameznih delih besedil, ki jih prepiše, ne citira avtorja.
Za sankcioniranje kršitev se uporablja Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja
študenta.
15. člen
Osnutek diplomskega dela izroči študent v pregled mentorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 26 Maj 2012 11:20 Naslov sporočila: Naslovna stran osnutka (Priloga DIPL_B1) vsebuje tudi oznako |
|
|
Naslovna stran osnutka (Priloga DIPL_B1) vsebuje tudi oznako o zaporednem številu
osnutka (1., 2. osnutek itn.) in datum oddaje osnutka mentorju.
Mentor posreduje študentu pisne napotke za spremembe in dopolnitve najpozneje v
tridesetih dneh po prejemu osnutka diplomskega dela. Pred oddajo diplomskega dela v
tehnični pregled potrdi mentor s svojim podpisom zadnjo z mentorjem usklajeno verzijo
diplomskega dela.
16. člen
Študent posreduje diplomsko delo v slovenskem oziroma v angleškem jeziku v
oblikovno-tehnični pregled v tiskanem izvodu v knjižnico FP.
Študent skupaj z obrazcem za oblikovno tehnični pregled Obr D4 odda v knjižnico FP:
• spiralno vezan izvod diplomskega dela s podpisom mentorja in lektorja, priloži pa tudi
izjavo lektorja in kopijo listine, s katero dokazuje ustrezno izobrazbo (slavist).
Strokovna oseba najpozneje v sedmih dneh po prejemu diplomskega dela študenta
obvesti o tehnični ustreznosti / neustreznosti diplomskega dela.
V kolikor diplomsko delo s tehničnega vidika ne ustreza, mora študent poslati
popravljeno diplomsko delo v ponovni tehnično oblikovni pregled, skupaj z novim
obrazcem D4.
Ko je diplomsko delo tehnično ustrezno, odda študent v referat, ustreznemu referentu, po
elektronski pošti diplomsko delo v pdf obliki. Referent diplomsko delo pošlje po
elektronski pošti komisiji. Le ta v 7 dneh poda mnenje oz. morebitne pripombe. Ko
referat pridobi pozitivno mnenje komisije, lahko prične z organizacijo zagovora
diplomskega dela. Ko je diplomsko delo ustrezno potrjeno, odda študent v referat
Obrazec D3 Oddaja diplomskega dela in ostalih dokumentov, z vsemi potrebnimi
dokumenti. Študent odda tudi soglasje k objavi diplomskega dela na spletu – priloga
DIPL_J. V primeru, da diplomant ne da soglasja k objavi diplomskega dela na spletu, bo
na spletu objavljen le povzetek diplomskega dela v slovenskem in v angleškem jeziku ter
ključne besede, ki jih pripravi diplomant.
17. člen
Komisija za študentske in študijske zadeve ob potrditvi dispozicije diplomskega dela
imenuje izmed visokošolskih učiteljev FP komisijo za zagovor diplomskega dela, ki je
sestavljena iz predsednika komisije in mentorja.
Na podlagi sklepa Komisije za študentske in študijske zadeve o imenovanju komisije za
zagovor diplomskega dela referat v sodelovanju s člani komisije določi datum zagovora
diplomskega dela in pripravi obrazec Zapis o diplomi.
Od prijave dispozicije do zagovora mora praviloma miniti dva meseca.
Referat posreduje študentu vabilo najmanj sedem dni pred zagovorom.
Referat pošlje članoma Komisije za zagovor diplomskega dela elektronsko obvestilo o
zagovoru, klasično vezana izvoda diplomskega dela in Zapis o diplomi.
IV. Zagovor diplomskega dela
18. člen
Zagovor je javen. Objavljen mora biti vsaj sedem dni prej na spletni strani FP.
19. člen
Zagovori diplomskih del potekajo od 1. septembra do 15. julija in so individualni.
Zagovor diplomskega dela poteka praviloma v slovenščini. V kolikor je Komisija za
študentske in študijske zadeve odobrila izdelavo diplomskega dela v angleškem jeziku,
poteka zagovor diplomskega dela v angleškem jeziku.
20. člen
Pred zagovorom predsednik Komisije za zagovor diplomskega dela na podlagi
dokumentacije ugotovi, ali so podani/izpolnjeni vsi pogoji za zagovor in odloči o začetku
zagovora.
Dokumentacija za zagovor vsebuje:
• Diplomsko delo
• Zapis o diplomi
• Pisno poročilo mentorja o delu s študentom in o diplomskem delu
• Vprašanja mentorja in predsednika komisije za študenta, pripravljena na posebnem listu
21. člen
Zagovor diplomskega dela poteka tako, da predsednik komisije po predhodni preveritvi
pogojev za zagovor pojasni študentu postopek zagovora.
Zagovor diplomskega dela poteka individualno, lahko pred drugimi kandidati za zagovor.
Študent predstavi svoje diplomsko delo.
Čas za predstavitev z elektronskimi prosojnicami je največ 15 minut.
Po predstavitvi predsednik Komisije pozove mentorja h kratkemu poročilu o sodelovanju
s študentom in k postavitvi enega do dveh vprašanj. Nato postavi eno do dve vprašanji
študentu predsednik komisije. Ostali navzoči praviloma postavijo študentu skupaj do 2
vprašanji. Študent odgovarja na prejeta in morebitna dopolnilna vprašanja navzočih (do
10 minut). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 27 Maj 2012 08:49 Naslov sporočila: Oblikovno tehnični pregled diplomskega dela |
|
|
Pri ocenjevanju diplomskega dela se upošteva:
• težavnost obravnavane teme oziroma problema,
• uspešnost uporabe pridobljenega znanja pri reševanju primera,
• ustvarjalni prispevek študenta,
• uporabno vrednost ugotovitev za organizacijo,
• kakovost predstavitve diplomskega dela in
• kakovost odgovorov na zastavljena vprašanja.
24. člen
Če se v diplomskem delu ugotovijo napake, lahko predsednik Komisije zagovor izpelje in
od študenta zahteva, da diplomsko delo dopolni oziroma odpravi napake. Zahtevane
spremembe zapiše v zapisnik zagovora.
Popravljeno diplomsko delo odda študent v referat najpozneje v petnajstih dneh po
zagovoru, sicer referat ne izda potrdila o diplomiranju.
Predsednik Komisije v sedmih dneh po prejetju popravljenega diplomskega dela pregleda
popravke in dopolni zapisnik zagovora.
25. člen
Če je končna ocena diplomskega dela nezadostna (5), lahko študent še enkrat pristopi k
zagovoru istega dela.
Študent sme v času študija največ enkrat pristopiti k ponovnemu zagovoru istega
diplomskega dela.
Mentor praviloma s podpisom diplomskega dela in poročilom odgovarja, da je delo zrelo
in ustrezno za zagovor.
Če je končna ocena diplomskega dela tudi po vnovičnem zagovoru nezadostna (5), se
celoten postopek prijave diplomskega dela ponovi.
26. člen
Če se študent ne strinja z oceno diplomskega dela, lahko poda pisni ugovor v 24 urah po
zagovoru. Pisni ugovor z obrazložitvijo odda Komisiji za študentske in študijske zadeve.
Pritožba se rešuje v skladu s Pravilnikom o preverjanju in ocenjevanju znanja študenta.
27. člen
FP izda študentu začasno potrdilo o diplomiranju praviloma sedem dni po uspešnem
zagovoru diplomskega dela. Potrdilo podpiše dekan.
28. člen
Referat vodi o vsakem diplomskem delu arhiv z vsemi v tem Pravilniku določenimi
dokumenti.
29. člen
Po uspešnem zagovoru diplomskega dela referat en izvod diplomskega dela v vezani
obliki opremi z žigom in ga predloži knjižnici FP. Hkrati referat v knjižnico FP posreduje
elektronsko verzijo diplomskega dela v pdf obliki na CDju.
Knjižnica določi vrstilec UDK in arhivira klasično vezan izvod diplomskega dela.
Elektronsko verzijo diplomskega dela ob soglasju diplomanta objavi na spletnih straneh
FP, v primeru, da diplomant ne soglaša z objavo celotnega dela, pa objavi na spletnih
straneh le povzetek diplomskega dela v slovenskem in v angleškem jeziku ter ključne
besede, ki jih pripravi diplomant.
30. člen
Slavnostna podelitev diplom je praviloma enkrat na leto. Datum določi senat FP kot
sestavni del študijskega koledarja.
V. Prehodne in končne določbe
31. člen
Za avtorstvo in soavtorstvo diplomskega dela ter pravice in dolžnosti, ki iz tega izhajajo,
se smiselno uporabljajo določila Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah (Uradni list RS,
št. 21/1995, 9/2001, 30/2001, 58/2001, 85/2001).
32. člen
Obrazci in priloge, ki se uporabijo v postopku priprave diplomskega dela, so dostopni na
spletni strani FP.
33. člen
Določbe tega Pravilnika tolmači senat FP. Spremembe in dopolnitve tega Pravilnika
sprejema senat FP.
34. člen
Pravilnik začne veljati z naslednjim dnem po potrditvi na senatu FP.
Z dnem uveljavitve tega Pravilnika preneha veljati Pravilnik o diplomiranju na 1. stopnji
študija, ki je bil sprejet 8. redni seji senata FP dne 25. maja 2001.
Z dnem uveljavitve tega Pravilnika se postopki, ki tečejo na dan začetka uporabe tega
Pravilnika oziroma so se začeli pred uveljavitvijo tega Pravilnika, končajo po določbah
Pravilnika o diplomiranju na 1. stopnji študija, ki je bil sprejet na 8. redni seji senata FP,
dne 25. maja 2001.
35. člen
Pravilnik se objavi na spletni strani FP v slovenskem in angleškem jeziku.
Datum: 23.12.2010
Izr. prof. dr. Jaka Vadnjal
predsednik senata FP
Obrazci in priloge:
Obrazci:
Obr. D1: Prijava diplomskega dela
Obr. D4: Oblikovno tehnični pregled diplomskega dela
Obr. D3: Oddaja diplomskega dela in ostalih dokumentov
Priloge:
DIPL_A: Platnica diplomskega dela
DIPL_B: Naslovna stran diplomskega dela
DIPL_C: Zahvala
DIPL_D: Povzetek in ključne besede, Summary / Abstract and key words
DIPL_E: Kazalo diplomskega dela
DIPL_F: Seznam slik, seznam grafov, seznam tabel, seznam kratic in simbolov
DIPL_G: Primeri tabele, grafa in slike
DIPL_H: Priloge
DIPL_I: Izjava o avtorstvu
DIPL_J: Soglasje k objavi diplomskega dela na spletnih straneh FP
Tehnična navodila za oblikovanje diplomskega dela |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 28 Maj 2012 07:25 Naslov sporočila: tehnična navodila diploma GEA COLLEGE |
|
|
tehnična navodila diploma GEA COLLEGE
NAVODILA ZA TEHNIČNO OBLIKOVNI IZGLED DIPLOMSKIH DEL
I. SPLOŠNO O DIPLOMSKEM DELU
Diplomsko delo na 1. stopnji študija podjetništva na FP se pripravi skladno s Pravilnikom o diplomskem delu in Navodili za tehnično oblikovni izgled diplomskih del.
II. TEHNIČNO OBLIKOVNA NAVODILA ZA PISANJE
S pomočjo teh navodil urejamo tehnično oblikovni izgled diplomskega dela na 1. stopnji študija podjetništva FP.
2.1 Jezik diplomskega dela
Diplomsko delo je praviloma napisano v slovenskem jeziku oziroma s soglasjem Komisije za študentske in študijske zadeve v angleškem jeziku. Delo mora biti jezikovno neoporečno.
2.2 Obseg diplomskega dela
Diplomsko delo mora biti napisano z računalnikom na belem papirju formata A4 z robovi besedila:
zgornji 20 mm
spodnji 20 mm
levi 30 mm
desni 20 mm.
Delo praviloma obsega 2,5 avtorski poli (1 pola = cca. 30.000 znakov) oz. 40 strani, kar ne vključuje prilog. Če delo odstopa od zgoraj opisanega obsega, mora študent/ka oddati v knjižnico obrazložitev za presežek obsega, ki jo poda mentor dela. Tisk besedila je enostranski, zato je štetje enako kot štetje strani. Razmaki med vrsticami so 1,5. Poravnava vrstic je obojestranska. Med odstavki so obvezni razmiki. Med poglavji besedila ni praznih strani, poglavja si sledijo strnjeno.
2.3 Pisava diplomskega dela
Pisava naj bo Times New Roman:
- pisava besedila je v običajnem slogu (normal), črne barve in velikosti 12
- pisava naslovov tabel, grafov in slik je v poudarjenem slogu (bold), črne barve in velikosti 12
- pisava naslovov poglavij (1) je z velikimi tiskanimi črkami v poudarjenem slogu (bold), črne barve in velikosti 14 ter brez pike na koncu
- pisava naslovov podpoglavij prve ravni (1.1) je z velikimi tiskanimi črkami, črne barve in velikosti 14 ter brez pike na koncu
- pisava naslovov podpoglavij druge ravni (1.1.1) je z malimi črkami v poudarjenem slogu (bold), črne barve in velikosti 12 ter brez pike na koncu
2.4 Vezava diplomskega dela
Delo naj bo vezano v umetno usnje, platno ali drug ustrezen material. Barva platnic je modra, barva črk na platnici zlata.
2.5 Diplomsko delo vsebuje predpisane sklope
1. Platnica
2. Naslovna stran
3. Zahvala
4. Povzetek s ključnimi besedami v slovenskem in angleškem jeziku
5. Kazalo vsebine
GEA College - Fakulteta za podjetništvo 2011
Navodila za tehnično oblikovni izgled diplomskega dela
2
6. Seznam slik
7. Seznam grafov
8. Seznam tabel
9. Seznam uporabljenih kratic in simbolov
10. Uvod (stran 1 – z uvodom začnemo številčiti strani, do uvoda strani niso številčene)
11. Jedro dela
12. Zaključek
13. Literatura in viri (poglavje razdelimo na dve podpoglavji; na literaturo in na vire)
14. Razširjeni povzetek v slovenskem jeziku
15. Seznam prilog (kjer priloge skupaj s stranmi tudi naštejemo) in priloge
16. Izjava o avtorstvu
17. Soglasje k objavi diplomskega dela na spletnih straneh FP
2.5.1 Platnica
Platnica mora vsebovati sledeče podatke:
- uradno ime šole pisano na vrhu platnice
- oznaka dokumenta na sredini platnice
- ime in priimek kandidata na dnu platnice.
Besedilo je pisano z velikim tiskanimi črkami, velikost pisave 16. Postavitev besedila na A4 formatu platnice naj ima postavljene robove na 30 mm.
Vzorec platnice je v prilogi DIPL_A.
2.5.2 Naslovna stran
Naslovna stran mora vsebovati sledeče podatke:
- uradno ime šole pisano na vrhu strani
- naslov dela na sredini strani
- oznaka dokumenta na sredini strani pod naslovom
- ime mentorja z nazivom v spodnjem levem kotu
- ime avtorja v spodnjem desnem kotu (v isti vrstici kot mentor ter predzadnja vrstica strani)
- kraj in leto izdaje na sredini zadnje vrstice strani (vse v pisavi TNR, vel. 16, v pouidarjenem- bold slogu).
Vzorec naslovne strani je v prilogi DIPL_B.
2.5.3 Zahvala
Zahvala vsebuje zahvalo mentorju, somentorjem in vsem sodelujočim, ki so prispevali pri delu raziskav, v laboratoriju, na računalniku, v delavnici, pri tehnični izdelavi dela in drugje. Dodano je lahko posvetilo. Stran je neoštevilčena. Naslov je vel. 14, v poudarjenem slogu z desno poravnavo, besedilo se nahaja na spodnjem delu strani.
Vzorec zahvale je v prilogi DIPL_C.
2.5.4 Povzetek s ključnimi besedami
V besedilu povzetka v slovenskem in summary v angleškem jeziku, ki skupaj obsegata največ dve strani, navajamo bistvene informacije o vsebini dela, motivih za raziskavo, hipoteze in cilje. Oba povzetka zaključimo z vrstico ključnih besed v obeh jezikih, ki jih zapišemo v novo vrstico, pri čemer besedo ključne besede / key words napišemo v poudarjenem slogu. Stran je neoštevilčena, vsak povzetek pa je na svoji strani.
Vzorec povzetka je v prilogi DIPL_D.
2.5.5 Kazalo
Kazalo vsebine razmejuje vsebinska poglavja po straneh. Oštevilčimo ga z arabskimi številkami, začenši s številom 1. Oblika kazala je povezana z obliko številčenja poglavij, za |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 29 Maj 2012 07:26 Naslov sporočila: GEA College - Fakulteta za podjetništvo 2011 Navodila za teh |
|
|
katera uporabimo arabska števila in dekadni sistem. Poglavja označujemo s števili od 1 dalje. Podpoglavja ločimo s piko (npr. 1.1). Za zadnjo številko ne pišemo pike. Tudi iz velikosti in oblike črk je razvidna hierarhija poglavij:
- poglavja 1, 2, 3 VELIKE ČRKE KREPKO, VEL.14
- poglavja 1.1, 1.2, 1.3 VELIKE ČRKE, VEL.14
- poglavja 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 male črke, krepko, vel. 12
- poglavja 1.1.1.1, 1.1.1.2 male črke, navadno, vel. 12
Vzorec kazala je v prilogi DIPL_E.
2.5.6 Seznami uporabljenih slik, grafov in tabel
Sezname uporabljenih slik, grafov in tabel, ki jih vsebuje glavni del naloge, oblikujete iz naslovov slik, grafov in tabel, oblikovanih v besedilu dela. Naslove slik, grafov in tabel v besedilu pišemo nad slikami, grafi in tabelami. Vse številčimo posebej in zaporedno. Vzorec seznama uporabljenih slik, grafov in tabel je v prilogi DIPL_F.
Vzorec naslova slik, grafov in tabel je v prilogi DIPL_G.
2.5.7 Seznam uporabljenih kratic in simbolov
Seznam uporabljenih kratic in simbolov, ki morajo biti enotni v celotnem delu, ne glede na označevanje v uporabljenih virih. Seznam uporabljenih kratic in simbolov sledi seznamom slik, grafov in tabel.
Vzorec seznama uporabljenih kratic in simbolov je v prilogi DIPL_F.
2.5.8 Uvod
V uvodu opredelimo problem, podamo povod, hipotezo in namen raziskave, da bralca uvedemo v problem in cilj diplomskega dela.
2.5.9 Jedro dela
Obdelava problema in tematskih vsebin je glavni del diplomskega dela. Razdeljen je na teoretični in empirični del. Teoretični del ponavadi zajema vsa ključna dosedanja spoznanja o problemu s teoretičnega vidika, kjer ponazorimo različne teze, modele, koncepte ter metode. Zaključek teoretičnega dela naj zajema kratko diagnozo problema in možne smeri iskanja rešitev. Za empirični del izberemo primeren metodološki in raziskovalni pristop, kjer sta v ospredju kvantitativna in kvalitativna metodologija. Pri tehnikah si ponavadi pomagamo z intervjuji, anketami, študijami primerov in različnimi oblikami eksperimentov, ki jih lahko strokovno in znanstveno utemeljimo. Najpomembnejši je način interpretacije zbranih podatkov.
2.5.10 Zaključek
V zaključku podamo sklepne ugotovitve, ki naj prikažejo oceno o opravljenem delu. Kot rezultat dela lahko navedemo ideje, ki so nastale med delom in bi lahko bile predmet nadaljnjega dela.
2.5.11 Literatura in viri
Seznam uporabljene literature, virov in spletnih virov izdelamo po naslednjih pravilih:
Splošno:
- literaturo in vire navajamo v dveh ločenih seznamih in pod dveh ločenih podpoglavjih
- dela morajo biti urejena po abecednem redu priimka prvega avtorja ali naslovov del in oštevilčena
- če se isti avtor pojavi večkrat, navedemo dela po letu izdaje, od najstarejšega do najnovejšega
GEA College - Fakulteta za podjetništvo 2011
Navodila za tehnično oblikovni izgled diplomskega dela
4
- če je več del istega avtorja izdanih istega leta, pripišemo letnici izdaje, po vrstnem redu, v katerem citiramo,črke “a”, “b” itd. – (2001a), (2001b), (2001c)
- če delo nima avtorja, je prvi podatek naslov, ki ga pišemo s poševnim tiskom
- če je neko delo, delo več kot treh avtorjev, upoštevamo prvega in dodamo skrajšano [et al.] v bibliografiji zadaj pa pišemo vse avtorje
- urednike del, zbornikov ne upoštevamo
- podnaslovov ne navajamo, razen kadar želimo podrobneje določiti neko delo (prim. I.d)
- če je delo izdano v več krajih, upoštevamo prvega in dodamo skrajšano [et al.]
- če kraja ni, napišemo oznako S. l. oz. sine loco (brez kraja)
- če je delo izdano pri več založbah, upoštevamo prvo in dodamo skrajšano [et al.]
- pri člankih v časopisu je s poševnim tiskom pisan naslov časopisa, letnik, številka oz. Volumen ter strani članka
- če navajamo delo, ki še ni publicirano (v tisku), navedemo vse znane podatke, namesto letnice zapišemo “v tisku”
- dela, ki niso dostopna npr. neobjavljena predavanja ali referati, ne vključujemo v seznam
Priimek, Ime, Ime Priimek in Ime Priimek. 2000. Naslov knjige: podnaslov knjige. Kraj izdaje:
Ime založbe.
Priimek, Ime. 2000. Naslov poglavja v knjigi. V Naslov knjige, ur. Ime Priimek, 213–245. Kraj
izdaje: Ime založbe.
Priimek, Ime, Ime Priimek in Ime Priimek. 2000. Naslov članka v strokovni reviji. Naslov strokovne revije 7 (2): 65–77.
E vire v tekstu citiramo na naslednji način:
Stavek (http://www.who.int/healthinfo/paper23.pdf, 3.11.2009).
Če ste povzeli besedilo na internetu, ki ima navedenega avtorja, potem je primer sledeč:
..... besedilo (avtor texta na internetu, datum ko ste text pridobili npr. 03.12.2010) besedilo ....
Če ste povzeli besedilo na internetu, ki je brez navedenega avtorja, je primer seledeč:
..... besedilo (internetni naslov, datum ko ste text pridobili npr. 03.12.2010) besedilo....
Če ste dobesedno citirali besedilo, izgledajo primeri takole:
* ..... "besedilo besedilo" (avtor texta na internetu, datum ko ste text pridobili).....
* ..... "besedilo besedilo" (internetni naslov, datum ko ste text pridobili)..... .
Vedno je pika- zaključek stavčne povedi - za citatom. Citat je del stavka.
Ne pišemo (prirejeno po…) ali (povzeto po …) ali ( v Vadnjal 2009). Poslužujemo se le zgoraj opisanih načinov citiranj. Pri Internih ali spletnih virih ne navajamo institucij, temveč naslove dokumentov iz katerih črpamo informacije.
Bibliografske opise zberemo v seznam literature na koncu dela. Vsakemu bibliografskemu sklicu v besedilu mora pripadati bibliografski opis v seznamu literature. In nasprotno, za vsak bibliografski opis mora obstajati vsaj en bibliografski sklic v besedilu. Bibliografske opise oštevilčimo in jih uredimo abecedno, po priimku prvega od nosilcev odgovornosti, po nazivu korporacije ali po naslovu dela, če nosilca odgovornosti ni. Vsi bibliografski opisi, ki imajo istega nosilca odgovornosti, so v seznamu urejeni po letnici izida. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 30 Maj 2012 07:48 Naslov sporočila: GEA College - Fakulteta za podjetništvo 2011 |
|
|
GEA College - Fakulteta za podjetništvo 2011
Navodila za tehnično oblikovni izgled diplomskega dela
5
Primeri bibliografije:
elektronsko knjigo v spletu v formatu pdf ali drugi spletni viri:
Carrol, Lewis. B. l. Alice's Adventures in Wonderland. The Millenium Fulcrum edition.
Http://www.gutenberg.org/dirs/etext91/alice30.pdf (28. 9. 2005).
knjigo oziroma zbornik z urednikom:
Godina, Vesna V., ur. 1990. Antropološki zvezki 1. Ljubljana: Sekcija za socialno antropologijo pri Slovenskem sociološkem društvu.
članek v strokovni reviji:
Kurnik, Andrej. 1997. Foucoltova politična imaginacija. Teorija in praksa 34 (6): 934-952.
Marx, Karl. 1867. A Critique of Political Economy. Zv. 1.
elektronsko knjigo v spletu v formatu html ali drug spletni vir:
Http:// socserv.socsci.mcmaster.ca/~econ/ugcm/3ll3/marx/cap1/index.html (28. 9. 2005).
konvencionalno knjigo:
Možina, Stane, Mitja Tavčar in Ana Nuša Kneževič. 1995. Poslovno komuniciranje. Maribor: Obzorja.
poglavje v knjigi oziroma prispevek v zborniku:
Patrick, John. 2000. Training. V Introduction to work and organizational psychology: a European perspective, ur. Nik Chmiel, 100-134. Oxford: Blackwell.
članek v časopisu:
Pintarelli, Franco. 2000. Frena l'economia USA, riparte l'Euro. La Stampa, 3. junij, 14.
ali
Kurnik, Andrej. 1997. Foucoltova politična imaginacija. Teorija in praksa 34 (6): 934-952.
osebno predstavitveno stran v spletu:
Umiker-Sebeok, Jean. 1998. Osebna predstavitvena stran.
Http://www.slis.indiana.edu/faculty/umikerse/cv.html (28. 9. 2005).
doktorske disertacije, magistrska in diplomska dela:
Završnik, Bruno. 1995. Metodološki vidiki določanja konkurenčnih prednosti izdelka s poudarkom na SWOT analizi. Doktorska disertacija, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Univerza v Mariboru.
interno gradivo v organizaciji:
Zupančič, Vinko. 1988. Izgradnja banke mednarodnih podatkov Gorenja. Interno gradivo, Gorenje.
Poslovno poročilo Dipo d.o.o. 2008. Celje: Dipo d.o.o.
Zakoni: Zakon o varstvu osebnih podatkov. http://www.ip-rs.si/zakonodaja/zakon-o-varstvu-osebnih-podatkov (11.01.2008). Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). 2004. Ljubljana: Uradni list RS, št. 86/2004.
Lastni viri:
Vir: Lastni 2011.
GEA College - Fakulteta za podjetništvo 2011
Navodila za tehnično oblikovni izgled diplomskega dela
6
Kadar citiramo več različnih virov naenkrat jih ločimo s podpičjem ( in ponovno navedemo z veliko začetnico:
Vir: Vadnjal 2009; Lastni 2011.
Primeri citiranja v tekstu:
Spremni stavek: »Citirana poved« (sklic).
Frege podvomi v možnost obstoja strogo nespremenljive in brezčasne misli: »Nekaj povsem neaktivnega bi bilo tudi dejansko in za nas neobstoječe« (1981, 130).
Avtor nato nadaljuje: »Celo brezčasno samo mora biti, kakorkoli že, prepleteno s časom, če naj bi bilo kaj za nas« (Frege 1981, 130).
Sledita še običajen obrazec citata dela povedi ob spremnem stavku in enostaven primer za ilustracijo:
Spremni stavek »del povedi« (sklic).
Mihaličeva meni, da je množični turizem »celota odnosov in pojavov, ki izvirajo iz množice v turizmu« (1992, 25).
Še dva nekoliko bolj zapletena primera, ki prikazujeta poseganje v citat in izpust iz citata:
Avtorica meni, da »[m]nožičnost in njene socialnopsihološke značilnosti« negativno vplivajo na »naravno, kulturno in socialno okolje turizma« (Stramšek 1998, 5).
Tomc ugotavlja: »Mladost je skratka kombinacija pubertete kot biološkega […] in najstništva kot kulturnega procesa […]« (1999, 10).
Najosnovnejši bibliografski sklic je tak:
(Detela 1994)
Ker pa večinoma parafraziramo ali citiramo, je treba navesti še mesto prevzemka. Primer sklicevanja na 78. stran dela dveh avtorjev je naslednji:
(Grah in Koren 1998, 7
Sklicujemo se lahko tudi na drugačno mesto prevzemka, na primer na sliko, tabelo, opombo, poglavje, prilogo, zvezek:
(Hren 2000, sl. 4)
V enem oklepaju lahko sestavimo več sklicev:
(Koruza 1996, 23–32, in 1999, pogl. 3; Slama 1997, 12 in 17)
Kadar ima delo več kot tri avtorje navedemo nosilca prve odgovornosti in dodamo [et al.] (in drugi) v oglatem oklepaju , vendar samo v tekstu, v bibliografiji navedemo vse nosilce odgovornosti:
(Možina [et al.] 2008, 413).
2.5.12 Razširjeni povzetek v slovenskem jeziku
GEA College - Fakulteta za podjetništvo 2011
Navodila za tehnično oblikovni izgled diplomskega dela
7
Če diplomsko delo ni napisano v slovenščini, mora vsebovati na koncu razširjeni povzetek v slovenskem jeziku, ki obsega najmanj 10 odstotkov celotnega besedila. Ta povzetek mora biti vezan skupaj z besedilom diplomskega dela.
2.5.13 Priloge
Priloge izdelamo kot posebno poglavje, da ne razvlečejo glavnega dela naloge. Vse priloge morajo biti naslovljene in oštevilčene. Naslov priloge je v pisavi TNR, vel. 12 in v poudarjenem slogu. Pred prilogami je naveden SEZNAM PRILOG – ki je vključen v kazalo in vsebuje strani prilog. Priloge številčimo znova (Priloga 1 : Naslov ... je stran 1).
Vzorec prilog je v prilogi DIPL_H.
2.5.14. Izjava o avtorstvu
Diplomsko delo zaključimo z izjavo, ki se glasi:
»Izjavljam, da je diplomsko delo v celoti moje avtorsko delo, ki sem ga izdelal samostojno s pomočjo navedene literature in pod vodstvom mentorja.« Naslov je neoštevilčen, pisave TNR, vel. 12 in v poudarjenem slogu. Stran je neoštevilčena.
Vzorec izjave je v prilogi DIPL_I.
2.5.15 Soglasje k objavi diplomskega dela na spletnih straneh VŠP
»Skladno s 1. odstavkom 21. člena Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah dovoljujem objavo tega diplomskega dela na spletni strani zbirke diplomskih del šole.«
Pod izjavo zapišemo celoten datum, ime diplomanta in lastnoročen podpis. Naslov je neoštevilčen, pisave TNR, vel. 12 in v poudarjenem slogu. Stran je neoštevilčena.
Vzorec izjave je v prilogi DIPL_J.
Če kandidat/ka soglasja za objavo ne želi dati, je potrebno ob oddaji dela v oblikovno tehnični pregled oddati tudi povzetek, ki je oblikovno/strukturno podoben samemu delu (ali dispoziciji), obsega 10% obsega dela (od uvoda do prilog) ima povzetek v angl. Jeziku, poudarek pa je na rezultatih.
2.6 Literatura in viri
Citiranje literature in virov je podrobneje že opisano v poglavju 2.5.11 Literatura in viri.
Minimalno število bibliografskih opisov je 10 enot.
Glavne ugotovitve drugih avtorjev kandidat v besedilu dela smiselno povzema in jih ne prepisuje, kot da bi bile njegove. Kandidat naj opozori, iz katerega dela so misli povzete in kdo je avtor.
Vsakemu bibliografskemu sklicu v besedilu mora pripadati bibliografski opis v seznamu literature. In nasprotno, za vsak bibliografski opis mora obstajati vsaj en bibliografski sklic v besedilu.
2.7 Opombe
Druge opombe, ki se ne nanašajo na citiranje, navajamo pod črto z zaporednimi arabskimi številkami od začetka do konca teksta. V opombe dajemo ponavadi različne obrazložitve, pojasnitve neznanih pojmov ipd, ne pa citatov ali bibliografije. Če nakažemo na opombo na |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 31 Maj 2012 08:07 Naslov sporočila: Dodiplomski študij PRIJAVA TEME DIPLOMSKEGA DELA |
|
|
GEA College - Obr. D1
Fakulteta za podjetništvo
Dodiplomski študij
PRIJAVA TEME DIPLOMSKEGA DELA
Študent – študentka
Ime:……………………………………… Priimek:……………………………….………………………..
Rojen-a: ………………………………… Vpisna številka:…………………………...…………………..
Redni/izredni (ustrezno obkroži) Lokacija:…..………………. Leto prvega vpisa: ...…………….......
Naslov:………………………………….…. Poštna številka in kraj:……………………………………..
Telefon: ………………………………….… E-mail: …………………………………...…………………
Za IZREDNE študente: plačnik stroškov diplomskega dela:
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
V kolikor bo plačnik podjetje, prosimo zapišite tudi davčno številko in zapišite ali
je podjetje davčni zavezanec:
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
Predlagana tema diplomskega dela je: razpisana/nerazpisana (ustrezno obkroži)
Naslov diplomskega dela: ………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………....................
Obravnavano podjetje (organizacija) …...……………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………....................
Datum: …………………………………. Podpis študenta: ……………………………………..............
Podatki o podjetju (organizaciji)
Naslov:……………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………....................
Tel/fax:…………………………………. E-mail:…………………………………………………………..
Soglasje podjetja (organizacije) za uporabo podatkov:
Podpis: …………………………………. ….Žig:…………………………………………………………..
Soglasje mentorja
Naziv, ime in priimek mentorja :……………………..…………………………………..........................
Datum:…………………………………. Podpis: ………………………………………………………….
Soglasje somentorja
Naziv, ime in priimek somentorja :…...…………………………………………………………………...
Datum:…………………………………. Podpis:…………………………………………………………..
Referat za študentske zadeve Potrjujemo, da je študent/ka opravil-a vse obveznosti po
programu.
Opomba:…………………………………………………………………………………………
Datum:……………………………..Podpis: ………………………………………….. Žig
DISPOZICIJA DIPLOMSKEGA DELA (dodatna samostojna priloga, ki
mora biti podpisana s strani mentorja diplomskega dela)
Dispozicija naj vsebuje naslednje točke:
1. Naslov teme
2. Opredelitev obravnavane teme, problema in predvidene teze, ki bo predmet raziskovanja
3. Namen in cilji diplomskega dela
4. Predpostavke in morebitne omejitve
5. Predvidene metode raziskovanja ter vzorčenja
6. Struktura poglavij (grobo kazalo)
7. Seznam predvidene domače in tuje literature ter virov
Dispozicijo priložite k prijavi (naj ne obsega več kot 3 strani formata A4)
_________________________________________________________________________
Dekan predlagano prijavo in dispozicijo: potrjuje / zavrača
Opomba:…………………………………………………………………………………………….…
…………………………………………………………………………………………………………..
Podpis:………………………………………………………. Datum:………………………………
Predlagana predsednika komisije:
…………………………………………………
………………………………………………… |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 01 Jun 2012 08:11 Naslov sporočila: tehnična navodila za oblikovanje besedila |
|
|
Po prvem letu šolanja ali kasneje lahko študent prične s pripravo diplomske naloge. Študent izbere strokovno področje in temo, se dogovori s predavateljem - mentorjem in prične z delom.
Ko študent z mentorjem uskladi temo in izhodišča za diplomsko delo, pripravi dispozicijo (glej navodila spodaj!).
Nasvet
Pripravite si izhodišča!
Študent odda dispozicijo diplomskega dela skupaj z obrazcemVloga za potrditev in prijavo teme diplomskega dela v referat. V obrazec študent vpiše osebne podatke: ime, priimek, naslov in kontaktne podatke, leto vpisa na višjo šolo, vpisno številko in predlog naslova diplomskega dela. Poleg tega navedete mentorja oziroma oba mentorja. V kolikor mentor ne izpolnjuje pogoja o imenovanju potrebujete dodatnega mentorja ter njuno soglasje. Soglasje je lahko pisno, lahko pa tudi e dopis s strani mentorja.Dispozicijo obravnava ravnatelj.
Diplomsko delo morate oddati v enem letu od dneva potrditve teme oz. dispozicije sicer vam tema zapade.
Dispozicija diplomskega dela
Dispozicija diplomskega dela je vodič pri nadaljnjem delu. Napisana naj bo s črkami "Times New Roman" (velikost 12). Dispozicijo diplomskega dela sestavljajo naslednja poglavja:
Naslov mora ustrezati vsebini. Naslov naj ne bo presplošen ampak naj ponazori cilje vašega dela.
Opredelitev obravnavane teme. Izpostavite problem, ki bo predmet raziskovanja, povejte osnovno idejo, kaj konkretno boste poskušali raziskati.
Namen in cilji diplomskega dela.Razložite kaj želite doseči, kaj bo podjetje pridobilo z nalogo in kaj boste vi pridobili. V dipoziciji postavite jasne cilje, lahko tudi trditve, hipoteze; na primer:" v diplomkem delu bom preveril upravičenost investicije v novo mehanizacijo". V diplomskem delu pa boste postavljeno trditev potrdili ali ovrgli - slednje boste zapisali v zaključku.
Nasvet
V dispoziciji jasno oprelite cilje, naloge in kako jih boste dosegli (metode dela)
Predpostavke in omejitve: predpostavke: naloga običajno temelji na določenih predpostavkah, ki so pogoj za učinkovito delo. Omejitve: zagotovo boste pri vašem delu omejeni glede dosegljivosti virov, dostopa do podatkov ali pa imate problem z objavo zaradi poslovnih skrivnosti, kakovosti informacij, aktualnosti podatkov, natančnosti, lahko pa je problem povezan z znanjem tujih jezikov. Pogosto je omejitev vezana na postopek vzorčevanja: izbor populacije oz. vzorca, velikosti vzorca, načina vzorčenja. Pod omejitve sodi tudi, če podjetja ....... v nalogi ne boste imenovali s pravim imenom, ampak ga boste imenovali .......
Predvidene metode raziskovanja ter vzorčenja. Kako boste pridobili podatke, ki so potrebni za doseganje ciljev zadanih v nalogi. Podatke lahko dobite iz sekundarnih ali pa primarnih virov: (1) sekundarni viri - to napisani viri, na primer revije, časopisi, strokovna literatura, interni viri v podjetju; (2) primarni viri so tisti, ki jih dobite z raziskavami: intervjuji, anketami, opazovanjem,...Opišite tudi kako boste izvedli raziskavo in kako boste obdelali podatke.
Struktura poglavij. (npr….v 1. poglavju bom definiral…., … v 2. poglavju bom prikazalrazvoj…., …v 3. poglavju bom primerjal …..).
Literarni viri.Okvirni seznam predvidene domače in tuje literature ter virov: (preliminaren izbor literature, ki kaže na to, da problematiko poznate in da je dostopnih po količini zadosti kakovostnih virov, ki bodo omogočili uspešno raziskovalno delo). Pazite literaturo in vire morate pravilno citirati. Vsaj trije literarni viri naj bodo novejši od 5 let.
3. IZDELAVA VPRAŠALNIKA
Vprašalnik je niz vprašanj, ki so oblikovana za pridobivanje potrebnih podatkov za doseganje ciljev raziskovalnega projekta.
Kako pripraviti vprašalnik; najprej izdelamo izhodišča, opredelimo kaj želimo izvedeti oziroma postavimo hipoteze, nato preverimo ali obstajajo že podobne rešitve, in izvedemo raziskavo.
Dobro zastavljen vprašalnik je ključni element uspešnosti raziskave.Za izdelavo dobrega vprašalnika moramo poznati okolje poslovanja podjetja, raziskovalni problem, cilje raziskave, ciljno populacijo, vrste potrebnih informacij ter domneve, ki jih želimo preveriti. Spisek iskanih informacij je vodilo za naslednje korake izdelave vprašalnika.
Dobro vprašanje - dober odgovor.Dobro pripravljen vprašalnik je ključen element raziskave.Gre za listo vprašanj, ki so namenjena pridobivanju podatkov. Na pogled enostavna izdelava vprašalnika je enostavna le za tistega, ki še ni oblikoval nobenega. Izdelava vprašalnika je umetnost, ki zahteva izkušnje in občutek za respondente ter strokovnost.
Vsako vprašanje najprej grobo skicirajte, kakšna naj bo vsebina. Preverimo:
- Ali je vprašanje res potrebno zastaviti? Če je enaka informacija že zajeta v katerem od drugih vprašanj (npr. poznavanje zavarovalnice v informaciji o sklenjenih zavarovanjih, izobrazbeni sloj, poklicni sloj ipd.).
- Ali bi namesto enega vprašanja potrebovali več vprašanj? Namesto enega postavimo več vprašanj kadar je informacija sestavljena iz več delov oziroma vsebuje več razsežnosti (življenjski stil, leta …). Včasih pa nekatera vprašanja združijo v vprašanja z več možnimi izbirami.
- Ali bodo anketiranci lahko odgovorili na vprašanje? Razlogi, da ne odgovarjajo, so različni, najpomembnejša sta dva: nepoznavanje problema in nespominjanje. Pri prvem moramo predvideti predhodna vprašanja, s katerimi selekcioniramo (na primer: »Ali imate dostop do interneta?«), pri drugem pa dodajamo vprašanja za osvežitev spomina ( na primer: »Pred kratkim je bila v časopisu Delo objavljena vrsta člankov o podražitvi plinskega olja …«).
- Ali bodo vsi anketiranci želeli odgovoriti na vprašanje? Razlogi, da ne želijo odgovarjati, so različni.Med najpogostejšima sta zahtevnost in občutljivost vprašanja. Pri prvem si pomaga z različnimi vizualnimi pripomočki (na primer z barvno lestvico, slikami izdelkov …), pri drugem pa z različnimi tehnikami zmanjšanja občutljivosti tem z navajanjem pozitivnih stališč o nekonvencionalnem, z vprašanji, kjer respondent odgovarja v tretji osebi, z zagotavljanjem popolne anonimnosti … Glede na način postavljanja vprašanj so vprašanja lahko posredna in neposredna.
Izvleček, ključne besede, kazalo.
Izvleček in ključne besede
Izvleček ali povzetek (ang. = abstract) je kratka predstavitev vsebine. Namenjen je bralcem, ki morda ne bodo prebrali celotnega besedila, zato mora biti informativen in samozadosten. V izvlečku v slovenščini in v enem izmed tujih jezikov, v nekaj stavkih podamo vsebino diplomskega dela (osnovne informacije, glavni cilji diplomskega dela, pomembnejši rezultati, zaključki in nasveti). Izvleček je povsem običajen pri objavah krajših člankov oziroma referatov. Ponavadi je njegov obseg omejen, piše pa se na začetku besedila.
Ključne besede (ang. = key words). Dodate jih k povzetku v slovenskem jeziku in enem izmed svetovnih jezikov; ključne besede so "deskriptorji" in bralca usmerjajo na tematiko, ki jo obdelujete v nalogi. Ključne besede se nanašajo na panogo, izdelek, temo. Kjučne besede poodate v slovenskem in v tujem jeziku. Običajno so vezane na strokovno področje, temeljne pojme oz. ime podjetja, ... (cca 5-8 besed). Izvleček, skupaj s ključnimi besedami in prevodi naj bo na eni strani.
Kazalo
Kazalo, seznam poglavij. Oštevilčimo ga z arabskimi številkami od 1 dalje. Prva stran kazala je pričetek številčenja strani;
Seznam uporabljenih kratic in simbolov, ki morajo biti enotni v celotnem delu, ne glede na označevanje v uporabljenih virih (postavite jih na novo stran, ločeno od kazala ter uredite po abecedi, štetje strani se nadaljuje);
Seznam slik in tabel, ki jih vsebuje glavni del naloge ter seznam prilog, ki se nahajajo za poglavjem literatura in viri. Oba seznama postavite se na isto stran kot seznam kratic in simbolov, pri seznamu slik in tabel ne pozabite navesti stran, kjer se v tabela oz. slika nahaja.
Poglavja diplomskega dela
Diplomsko delo obsega: (1) uvod, ki je označeno kot 1. poglavje, (2) glavni del, ki je smiselno razdeljen na več poglavij, (3) sklepne ugotovitve, (4) seznam uporabljene literaure in virov, (5) morebitne priloge, (6) izjava o avtorstvu.
Poglavja v diplomskem delu
1. Uvod v diplomsko delo ima namen, da uvede bralca v tematiko diplomskega dela. V njem predstavimo temeljno problematiko in cilje diplomskega dela, temljne vire, oziroma obstoječe študije, ki so bile podlaga diplomskemu delu, ter pojasnimo uporabljene raziskovalne metode.Na kratko lahko pojasnimo tudi strukturo diplomskega dela.
2. Glavni del vsebuje sistematično opisano opravljeno delo (na primer marketinški načrt za prodajo noveda izdelka). Predstavljena so izhodišča, metode dela, rezultati in komentarji.
Slog mora biti kratek, jedrnat, informativen, strokovno eksakten in korekten. Zmotno je mnenje, da je zajetno diplomsko delo nujno tudi znak kandidatovega obsežnega dela. V diplomskem delu ne prevajamo ali prepisujemo del in daljših razlag drugih avtorjev. Navajamo le njihove rezultate, navedemo izhodiščne predpostavke in področje veljavnosti.
Oblikovno razdelimo gradivo smiselno na več poglavij in morebiti še na razdelke, ki jih oštevilčimo ( na primer 4.3.). Slik, ki skrajšujejo besedilo in pripomorejo k razumljivosti, naj bo čim več. Slike ali fotografije morajo biti oštevilčene in citirane v besedilu ter podnaslovljene tako, da je razvidno, kaj predstavljajo. V besedilo so vstavljene približno tam, kjer se nanje sklicujemo.Slike naj bodo pregledne in naj prikažejo le najpotrebnejšo informacijo.Označevanje slik, tabel, grafov. Kadar za določen strokovni termin ni splošno sprejetega domačega izraza, navedemo prvič, ko se slovenski izraz pojavi, v oklepaju originalni izraz, povzet iz uporabljene literature.
3. Sklepne ugotovitve podajo vašo oceno o opravljenem delu, kaj je s postavljeno hipotezo, ko ste jo primerjali z rezultati, kakšne so povezave. Predstavite tudi težave, na katere ste naleteli in kakšne so vaše sugestije glede na razumevanje problematike.
Kot rezultat oziroma sklepno ugotovitev lahko navedete ideje, ki so nastale med delom, in bi lahko bile predmet nadaljnjega dela.
4. Viri in literatura. V tem delu navedemo navedemo uporabljen vire in literaturo po pravilih, ki so zapisana v spletaju Citiranje strokovne literature.
5. Priloge izdelamo kot posebno poglavje, da ne bi razvlekle glavnega dela naloge. Vse priloge morajo biti naslovljene in oštevilčene.
6. Izjava o avtorstvu. Diplomsko delo se konča z izjavo, da je sam avtor dela in da delo ne vsebuje podatkov, ki bi bili tajnost, in se glasi: “Izjavljam, da sem diplomsko delo izdelal samostojno pod vodstvom mentorja (ime, priimek, naziv). Diplomsko delo delo ne vsebuje podatkov, ki bi bili tajnost.”
Izjavo dodate kot zadnji neoštevilčeni list diplomskega dela.
Primer označevanja tabele
Naslov je lahko poudarjen, lahko pa ne! Vsekakor je naslov nad sliko, tabalelo oziroma grafom, Pod njim pa opombe in vir. Za lažjo predstavo je prikazanih nekaj možnosti.
Primer označevanja slike (grafa)
Primer označevanja slike
Tipična stran in obseg diplomskega dela
Jezik
Pri pisanju o diplomskem delu študent izkazuje poleg strokovne usposobljenosti še splošno razgledanost. Diplomsko delo mora biti napisano v slovenskem jeziku in mora biti jezikovno neoporečno.
Priporočamo, da vaš pisni izdelek pred oddajo pregleda lektor.
Obseg
Diplomsko delo naj bo na najmanj 30 straneh avtorskega, strokovnega besedila. Izogibajte se pretiranega prepisovanja iz literature.
Tipična oblika strani
Besedilo mora biti napisano na belem papirju formata A4. Okvirna postavitev besedila na omenjenem formatu naj bo tale:
zgornji - 20 mm (nad pagino vivo, če je ta uporabljena)
spodnji - 20 mm
notranji - 30 mm (rob za vezavo)
zunanji - 20 mm
Razmaki med vrsticami naj bodo ena in pol.
Strani morajo biti označene z zaporedno številko, s pričetkom na prvi strani glavnega dela diplomske naloge (kazalo).
Stil pisanja
Stil naj naj ne bo preveč oseben …
Priporočamo formalno, neosebno pisanje v 3.osebi
Pri oblikah kvalitativnega raziskovanja se zahteva avtentičnost
Zagotovite čim enostavnejše izražanje
Izdelajte odstavke – ne alineje
Ne prepisujte vsega po vrsti iz drugih virov, cenimo avtorsko delo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 04 Jun 2012 12:29 Naslov sporočila: TEHNIČNA USTREZNOST ODDANEGA DIPLOMSKEGA DELA |
|
|
Obr D4
1
TEHNIČNA USTREZNOST ODDANEGA DIPLOMSKEGA DELA
Končni naslov diplomskega dela: ……………………..............…………………………...
……………………………………………………………………………………………...
Kandidat:……………………………………………………………………………………
Diplomsko delo oblikovno – tehnično:
· USTREZA · NE USTREZA
Kandidat naj popravi:
Diplomsko delo je napisano v ustreznem jeziku in je jezikovno neoporečno. DA NE
Obseg diplomskega dela je najmanj 2,5 avtorski poli (75.000 znakov, 40 strani), tisk je
enostranski.
DA NE
Besedilo je:
• napisano na belem papirju formata A4 s pravilnimi robovi.
• pisava je Times New Roman, velikosti 12, poravnava obojestransko
• razmaki so 1,5, med odstavki je razmik
DA NE
Diplomsko delo je vezano in opremljeno v skladu s točko 2.4 Navodil za tehnično oblikovni
izgled diplomskega dela (vezava, barva platnic, barva črk)
DA NE
Platnica vsebuje:
• uradno ime šole pisano na vrhu platnice
• oznako dokumenta na sredini platnice
• ime in priimek kandidata na dnu platnice
DA NE
Naslovna stran vsebuje:
• uradno ime šole pisano na vrhu strani
• naslov dela v ustreznem jeziku na sredini strani in oznako dokumenta pod naslovom
• ime mentorja v spodnjem levem kotu in ime avtorja v spodnjem desnem kotu
• kraj in leto izdaje na sredini zadnje vrstice strani
DA NE
Diplomsko delo ima zahvalno stran, ki je neoštevilčena DA NE
Diplomsko delo ima povzetek v slovenskem in v angleškem jeziku, z dodano vrstico 5-10
ključnih besed v slovenskem in v angleškem jeziku.
DA NE
Diplomsko delo ima kazalo z arabskimi številkami, razvidno hierarhijo poglavij skladno s
točko 2.5.5 Navodil za tehnično oblikovni izgled diplomskega dela
DA NE
Seznami slik, grafov in tabel:
• sledijo kazalu na posebni strani, vsebujejo številke strani
DA NE
Seznam uporabljenih kratic in simbolov stoji na isti strani kot seznam kratic in simbolov DA NE
Slike, grafi in tabele v besedilu so oštevilčene, naslovljene in citirane; naslovi so poudarjeni DA NE
Diplomsko delo ima uvod, jedro in zaključek DA NE
Seznam uporabljene literature, virov in spletnih virov je izdelan skladno s točko 2.5.11
Navodil za tehnično oblikovni izgled diplomskega dela
DA NE
Diplomsko delo v angleškem jeziku ima razširjeni povzetek v slovenskem jeziku DA NE
Seznam prilog, ki mu sledijo priloge, je posebno poglavje; priloge so naslovljene ter
oštevilčene.
DA NE
Številčenje strani prilog se začne s prilogo 1 znova DA NE
Diplomsko delo vsebuje predpisano izjavo o avtorstvu DA NE
Citiranje literature in virov je skladno s točko 2.5.11 Navodil za tehnično oblikovni izgled
diplomskega dela
DA NE
Opombe so pisane pod črto, z arabskim številčenjem in velikostjo črk 10. DA NE
Obr D4
2
Priloge: a) soglasje za objavo diplomskega dela na spletnih straneh FP
b) CD z elektronskim zapisom diplomskega dela v pdf obliki
c) skrajšani povzetek diplomskega dela v slovenskem in angleškem jeziku s ključnimi
besedami, v kolikor diplomant ne soglaša z objavo diplomskega dela na spletnih straneh
FP
Pregledal: Datum: |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 06 Jun 2012 15:41 Naslov sporočila: Pravilnik o izdelavi diplomske naloge in diplomskem izpitu |
|
|
ŠOLSKI CENTER ŠKOFJA LOKA
Višja strokovna šola
Pravilnik
o izdelavi diplomske naloge in
diplomskem izpitu
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
Ta pravilnik podrobneje določa pogoje in postopek za izbiranje teme in pripravljanje dispozicije diplomske naloge, izdelavo diplomske naloge in za zagovor naloge, ki je pogoj za pridobitev strokovnega naslova: inženir/inženirka strojništva.
2. člen
Z diplomsko nalogo študent dokaže strokovno usposobljenost za izvajanje strokovnih opravil in nalog v organizacijah na področjih, ki jih obsega program Višje šole za strojništvo. Diplomska naloga je rezultat samostojnega strokovnega dela študenta. Diplomska naloga mora biti praktično usmerjena in je lahko projekt, raziskava ali rešitev določenega problema.
II. IZBIRA TEME, PRIPRAVA DISPOZICIJE IN IZBIRA MENTORJA DIPLOMSKE NALOGE
3. člen
Naslove teme diplomske naloge lahko predlaga:
• Študent skupaj z mentorjem praktičnega izobraževanja v podjetju,
• Predavatelj višje šole, ki izvaja študijski program višje šole.
4. člen
Vsak študent ima med nastajanjem diplomske naloge mentorja in sicer mentorja v podjetju in mentorja predavatelja višje šole.
5. člen
Študenti lahko diplomsko nalogo izdelajo v timu (največ tri študenti iste generacije). Kadar pripravlja diplomsko nalogo tim, veljajo dodatne zahteve po tem pravilniku.
III. PRIJAVA TEME DIPLOMSKE NALOGE
6. člen
Načelno študent prijavi temo diplomske naloge skupaj z mentorjem praktičnega izobraževanja v podjetju pred odhodom na opravljanje praktičnega izobraževanja v drugem letniku oziroma najkasneje v prvih treh tednih opravljanja praktičnega izobraževanja v drugem letniku.
Študent pa lahko prijavi temo diplomske naloge tudi kasneje.
7. člen
Študent prijavi temo diplomske naloge skupaj z mentorjem praktičnega izobraževanja na obrazcu »DS – 1« »Predlog naslova in teme diplomskega dela«.
8. člen
Študent si sam izbere mentorja/predavatelja in mu pošlje obrazec DS-1. Predavatelj mu lahko mentorstvo odobri oz. zavrni. V primeru zavrnitve si študente poišče drugega mentorja/predavatelja.
Mentor predavatelj uskladi temo in vsebino diplomske naloge z mentorjem v podjetju in izpolni obrazec DS-2, ter ga posreduje v referat šole.
Potrditev uskladitve potrdi še Študijska komisija na obrazcu »DS – 2« »Uskladitev naslova in teme diplomskega dela«.
Postopek opisan v 8. členu se opravi v 30 dneh od prejema vloge »Prijava naslova in teme diplomskega dela«.
IV. IZDELAVA DIPLOMSKE NALOGE
9. člen
Študent pri izdelavi diplomske naloge samostojno uporablja strokovno literaturo in druge vire. Pri izdelavi ga s teoretičnimi, strokovnimi, vsebinskimi in metodološkimi napotki usmerjata mentor v podjetju in mentor predavatelj višje šole.
10. člen
Študent ima pravico do treh neposrednih srečanj (uvodno, konzultacijsko ob osnutku in zaključno ob predlogu) z mentorjem predavateljem in do komunikacije po elektronski pošti.
Mentor predavatelj pripravi urnik mentorskega dela in to praviloma za vse študente iz istega roka na iste dni.
Med 1. 7. in 20. 8. šola ne zagotavlja mentorjevega sodelovanja.
Sodelovanje z zunanjim mentorjem v podjetju si študent organizira sam.
Mentor ali somentor je dolžan vnaprej opozoriti študente na pomanjkljivosti, zaradi katerih je mogoče diplomsko nalogo zavrniti ali negativno oceniti.
11. člen
Sodelovanje z mentorjem predavateljem (somentorjem) ima 4 faze:
1. Študent predloži dispozicijo naloge, ki jo mentor potrdi in doda svoje pogoje (elektronska komunikacija).
2. Študent predloži osnutek naloge, ki ga mentor potrdi in doda usmeritve za nadaljnje delo (osebna komunikacija).
3. Študent predloži predlog naloge, ki ga mentor potrdi in doda usmeritve za dokončanje naloge (osebna komunikacija).
4. Študent predloži končno besedilo naloge, ki ga mentor pisno potrdi (elektronska komunikacija).
Študent ne more napredovati v naslednjo delovno fazo, če mu predavatelj ne potrdi izdelka iz predhodne faze.
V. OBSEG IN OBLIKA DIPLOMSKE NALOGE
12. člen
Diplomska naloga mora biti napisana v skladu z »Navodilom za izdelavo diplomske naloge«.
Diplomsko nalogo sestavljajo (po vrstnem redu):
1. Naslovna stran na platnici
2. Prazen list
3. Prenovljena naslovna stran z navedbo:
• imena višješolskega programa,
• imena in priimka mentorja predavatelja višje šole z ustreznimi znanstvenimi nazivi
• imena in priimka mentorja v podjetju z ustreznimi znanstvenimi nazivi
• imena organizacije, kjer je študent opravljal praktično izobraževanje oz. je zaposlen
• imena in priimka ter izobrazbe lektorja diplomske naloge
• imena in priimka ter izobrazbe prevajalca povzetka v tuji jezik
4. Stran s kratko zahvalo mentorju predavatelju, mentorju v podjetju, ostalim, ki so bili študentu v pomoč.
5. Povzetek: obsega do 1. stran (do 1500 znakov) v slovenskem in do 1. stran (do 1500 znakov) v tujem jeziku (angleškem ali nemškem). Skupno lahko povzetek obsega največ 2. strani. Ob koncu povzetka se dodajo ključne besede, ki natančneje opredeljujejo vsebino diplomske naloge.
6. Kazala: olajšujejo bralcu pregled nad vsebino diplomskega dela. Vsebujejo kazalo vsebine, kazalo slik, kazalo tabel, kazalo grafov, kazalo kratic in okrajšav, kazalo prilog.
7. Besedilo diplomske naloge se členi v:
• Uvod
• Glavni del
• Zaključek
• Seznam literature in virov
• Izjavo o avtorstvu
Kadar nalogo pripravi tim, se obseg, naveden v prejšnjem odstavku, podvoji (potroji) in doda vzporedno obravnavo drugega (drugih) problema(ov), vendar mora biti naloga enovito delo. Če je naloga izdelana timsko, je obvezna navedba prispevka posameznega študenta.
13. člen
Strukturo diplomske naloge določa »Navodilo za izdelavo diplomske naloge«.
14. člen
Diplomska naloga mora biti izdelana v pokončnem formatu A4 in trdno vezana. Študent je dolžan oddati v referat Višje šole tri izvode diplomske naloge – trdo vezane v tiskani obliki.
Študent je odgovoren za primeren videz in jezikovno pravilnost diplomske naloge. Naloga mora biti strokovno lektorirana. Oblikovni in tehnični vidiki ureditve besedila so zajeti v Navodilih za pripravo diplomske naloge in njenega zagovora.
V primeru, da diplomska naloga vsebinsko, oblikovno ali drugače ni izdelana skladno s tem pravilnikom in Navodili za pripravo diplomske naloge in njenega zagovora, jo diplomska komisija lahko zavrne.
15. člen
Odstopanja od pravil iz V. poglavja lahko dovoli mentor predavatelj diplomske naloge.
VI. PREDLOŽITEV DIPLOMSKE NALOGE
16. člen
Študent se k diplomskemu izpitu prijavi v referatu za študentske zadeve z obrazcem »DS – 3« »Prijava k diplomskemu izpitu«.
Ob prijavi na diplomski izpit mora študent poravnati vse finančne obveznosti do šole in poravnati stroške diplomskega izpita.
V referat za študentske zadeve odda naslednje:
• 3 izvode trdno vezane diplomske naloge
• izpolnjeni indeks;
• obrazec - prijava k diplomskemu izpitu (DS-3);
• oceno diplomske naloge mentorja v podjetju (DS-4);
• potrdilo o tehničnem pregledu diplomske naloge (DS-6);
• izjavo mentorja predavatelja (DS-5);
Šola lahko nalogo tudi zavrne. Zavrne lahko nalogo, ki ni v skladu z »Navodilom za pripravo diplomske naloge«. Kadarkoli v času do zagovora šola lahko nalogo zavrne tudi, če se ugotovi, da je študent prekršil Zakon o avtorskih in sorodnih pravicah. V primeru zavrnitve najkasneje v 8 dneh po oddaji naloge z argumenti obvesti študenta.
17. člen
Šola praviloma razporedi študenta na zagovor v prvi možni rok po oddaji neoporečne naloge.
Šola lahko študenta razporedi kasneje kot v prvem možnem roku za zagovor, če mentor ni dostopen, študent pa ne pristane na zamenjavo izpraševalca.
18. člen
Študent se prijavi k diplomskemu izpitu najkasneje 30 dni pred rokom. Študent lahko zagovarja diplomsko delo, ko ima opravljene vse študijske obveznosti.
19. člen
Šola zagotovi 5 rednih rokov za diplomske izpite v času:
• September – oktober |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 07 Jun 2012 16:41 Naslov sporočila: ZAGOVOR DIPLOMSKE NALOGE |
|
|
• November – december
• Januar – februar
• Marec – april
• Maj – junij.
Ravnatelj lahko iz utemeljenih razlogov odobri tudi izredni rok po prejemu argumentirane pisne vloge.
VII. ZAGOVOR DIPLOMSKE NALOGE
20. člen
Študent zagovarja diplomsko nalogo pred komisijo za zagovor diplomske naloge. Komisija ima tri člane, ki imajo naziv predavatelj višje strokovne šole.
Komisija ima predsednika, izpraševalca, ki je praviloma mentor (somentor) in člana.
21. člen
Komisijo za zagovor in njenega predsednika imenuje ravnatelj.
22. člen
Zagovor diplomske naloge je javen in ga šola objavi vsaj sedem dni vnaprej na oglasni deski višje strokovne šole in na spletnih straneh višje strokovne šole.
Pravica javnosti omogoča udeležbo študentovega zunanjega mentorja, delodajalca, financerja diplomske naloge ter predavateljev in študentov šole. Obiskovalci se najavijo v referatu 7 dni pred rokom. Zagovor spremljajo pasivno.
23. člen
Zagovor vodi predsednik komisije.
Zagovor praviloma poteka v slovenskem jeziku, če to odobri ravnatelj Višje strokovne šole pa tudi v drugem jeziku.
O zagovoru diplomske naloge se piše zapisnik.
24. člen
Zagovor poteka tako, da predsednik najprej predstavi študenta in najavi temo diplomske naloge.
Študent predstavi svojo diplomsko nalogo (do 15 minut), pri tem poudari razloge za izbiro teme, najpomembnejše ugotovitve pri obravnavanju problema in zaključke. Za učinkovito predstavitev lahko uporablja audiovizualne in druge tehnične pripomočke.
Timsko izdelane naloge študenti lahko zagovarjajo sočasno (do 40 min). Študenti istega tima predstavijo različne dele ali vidike naloge.
Po predstavitvi kandidat odgovarja na vprašanja izpraševalca. Vprašanja lahko postavljata tudi predsednik in član. Kandidat odgovori na vprašanja iz celotne tematike diplomskega dela, povezanega z znanjem iz višješolskega strokovnega programa.
Izpraševalec se samostojno odloči, ali bo pri timsko izdelanih nalogah kandidate spraševal drugega za drugim ali verižno. Člani tima morajo suvereno obvladati vso diplomsko nalogo.
Zagovor traja do 30 minut. Za timsko izdelane naloge zagovor traja do 60 minut.
25. člen
V primeru izjemnih okoliščin, ki bi lahko bistveno vplivale na uspeh zagovora, lahko komisija s soglasjem študenta zagovor prekine in ravnatelju predlaga drug termin v istem izpitnem roku.
Študent, ki je pristal na zagovor v motenih okoliščinah, ne more ničesar uveljavljati za nazaj.
VIII. OCENJEVANJE IN RAZGLASITEV REZULTATA
26. člen
Po zagovoru komisija na zaprti seji določi oceno zagovora. Po potrebi predsednik izvede glasovanje o oceni. Če z glasovanjem ni mogoče oceniti kandidata, velja predsednikova ocena.
Na podlagi ocenjevalnih listov »Ocenjevalni list 1«, »Ocenjevalni list 2« predsednik komisije ugotovi oceno diplome, na zbirnem ocenjevalnem listu »Ocenjevalni list 3 – zbirni list«.
Študente, ki so nalogo pripravljali timsko, komisija oceni individualno in neodvisno od ocen drugih članov tima.
Komisija ocenjuje diplomsko nalogo in zagovor diplomske naloge z ocenami: odlično (10), prav dobro (9), prav dobro (, dobro (7), zadostno (6), nezadostno (1 - 5).
27. člen
Po končani zaprti seji predsednik komisije študentu z obrazložitvijo sporoči oceno, razglasi pridobljeni strokovni naslov in s priložnostnim nagovorom zaključi zagovor.
Oceno vpiše predsednik komisije v študentov indeks in kot zadnji podpiše zapisnik.
28. člen
Če je ocena diplome negativna, lahko študent zagovor ponavlja v naslednjih rokih, vendar ne kasneje kot dve leti od prvega zagovora.
29. člen
Po opravljenem diplomskem izpitu prejme študent/ka potrdilo o opravljenem diplomskem izpitu.
Šola podeli diplome na slovesen način, v rokih, določenih z delovnim načrtom šole.
30. člen
Ta pravilnik začne veljati dan po njegovem sprejemu na seji predavateljskega zbora Višje šole za strojništvo. Pravilnik z marca 2006 s tem dnem preneha veljati.
Škofja Loka, 30. 3. 2008 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15 Prispevkov: 884
|
Objavljeno: 08 Jun 2012 08:27 Naslov sporočila: PRAVILNIK O POSTOPKU PRIPRAVE IN ZAGOVORA DIPLOMSKEGA DELA N |
|
|
Na osnovi določila 2. točke 1. odstavka 253. člena Statuta Univerze v Mariboru (Statut UM – UPD 5, Ur. l. RS, št. 32/2008) je senat Univerze v Mariboru na 3. izredni seji Senata Univerze v Mariboru dne 4. 9. 2008 sprejel
PRAVILNIK O POSTOPKU PRIPRAVE IN ZAGOVORA DIPLOMSKEGA DELA NA DODIPLOMSKEM ŠTUDIJU
št:
1 SPLOŠNA DOLOČILA
1. člen
(1) S tem pravilnikom se ureja postopek pri izbiri in prijavi teme diplomskega dela, njegova okvirna vsebinska in formalna priprava, okvirni postopek pri zagovoru diplomskega dela in postopek podelitev diplom študentom, ki končajo študij na dodiplomskem študijskem programu, v katerem sta za zaključek študija določena priprava diplomskega dela in njegov zagovor.
(2) S pravilnikom se določa tudi uspešen zaključek dodiplomskega študija v primeru, ko se le-ta zaključi brez zagovora diplomskega dela.
(3) S tem pravilnikom se ureja tudi postopek priprave in zagovora diplomskega dela za tuje študente, ki opravljajo obveznosti v okviru programa Socrates Erasmus.
(4) Pravilnik velja za visokošolske strokovne in univerzitetne študijske programe, sprejete pred 11. 6. 2004, in visokošolske strokovne ter univerzitetne bolonjske študijske programe 1. stopnje. V primeru, da določilo velja samo za določene študijske programe, je to izrecno napisano.
(5) Diplomsko delo pri študiju likovne in glasbene pedagogike ureja poseben pravilnik.
(6) Članica lahko posebnosti postopka priprave in zagovora diplomskega dela podrobneje uredi v lastnem pravilniku.
2. člen
(1) V tem pravilniku se izrazi, ki se nanašajo na osebe in so zapisani v moški slovnični obliki, uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol.
2 PRIJAVA DIPLOMSKEGA DELA
2.1 Izbira teme
3. člen
1
(1) Študent študijskega programa, sprejetega pred 11. 6. 2004, lahko ob soglasju predvidenega mentorja prijavi temo, ko mu manjkata največ dva izpita, študent bolonjskega študijskega programa pa po vpisu v zaključni letnik dodiplomskega študija.
4. člen
(1) Študent izbere temo diplomskega dela na osnovi razpisanih tem ali po lastni presoji v dogovoru s predvidenim mentorjem. V vsakem primeru mora pred prijavo izbrane teme o njej pridobiti tako soglasje predvidenega mentorja, kakor tudi njegovo strinjanje z mentorstvom.
(2) Študent temo diplomskega dela izbere iz vsebine predmetov študijskega programa, v katerega je vpisan ali iz vsebin drugih sorodnih študijskih programov, lahko tudi iz tujine. V kolikor ima študijski program smeri ali usmeritve, mora biti vsebina diplomskega dela iz študijske smeri oz. usmeritve, ki jo je študent vpisal.
5. člen
(1) Mentor pri izdelavi diplomskega dela mora izpolnjevati enega od spodaj navedenih pogojev:
• je na ustreznem področju habilitiran visokošolski učitelj, ki je nosilec predmeta, s katerega je pretežna vsebina diplomskega dela, in v okviru katerega bo opravljeno diplomsko delo;
• je habilitiran najmanj v naziv, ki še omogoča izvajanje predavanj na stopnji, na kateri kandidat opravlja diplomsko delo, je pri predmetu, v okviru katerega bo kandidat opravljal diplomsko delo, kakor koli vključen v njegovo izvedbo in je vsaj petino polnega delovnega časa redno zaposlen na Univerzi v Mariboru;
• je na ustreznem področju habilitiran visokošolski učitelj, ki je pogodbeno zaposlen na članici, ali visokošolski učitelj iz tujine, če se vsebina diplomskega dela nanaša na predmet, ki ga je predaval gostujoči visokošolski učitelj ali pa ga je študent opravil na drugi univerzi (npr. študenti, vključeni v projekt Socrates/Erasmus ali v druge oblike izmenjave študentov).
(2) Somentor pri izdelavi diplomskega dela mora izpolnjevati enega od spodaj navedenih pogojev:
• je na ustreznem področju habilitiran visokošolski učitelj, ki izvaja pedagoški proces na področju, s katerega je pretežna vsebina diplomskega dela;
• ima izobrazbo, ki po ravni ustreza 2. stopnji, in je zaposlen v gospodarstvu, državni upravi, družbenih dejavnostih oz. v drugih strokovnih institucijah, kulturi ali družbenih dejavnostih, ki so vsebinsko povezane s področjem diplomskega dela;
• je na ustreznem področju habilitiran nosilec ali izvajalec predmeta, ki ni akreditiran v študijskem programu, v katerega je vpisan študent, če je diplomsko delo zasnovano interdisciplinarno;
• je visokošolski učitelj iz tujine in je vključen v izvedbo študijskega programa, v katerega je študent vpisan. To je lahko gostujoči profesor ali profesor na tuji univerzi, kjer je študent opravil del svojih študijskih obveznosti (npr. projekt Socrates/Erasmus ali druge oblike mednarodnega sodelovanja med univerzami); 2
• ima izobrazbo, ki po ravni ustreza 2. stopnji in je registriran kot raziskovalec, zaposlen pa je na drugi instituciji ali v podjetju v Sloveniji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|