| 
			 
				|  | Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge, Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge, Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge,
 
 |  
 
 
 
 
	
		| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |  
		| Avtor | Sporočilo |   
		| Jošt 
 
 
 Pridružen/-a: 09.02. 2012, 23:03
 Prispevkov: 2
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 09 Feb 2012 23:07    Naslov sporočila: PISANJE SEMINARSKIH IN DIPLOMSKIH DEL |   |   
				| 
 |  
				| Ugodno in strokovno pišem SEMINARSKE in DIPLOMSKE naloge iz družboslovja, ekonomije, managementa itd.... Prav tako tehnično oblikujem naloge. 
 Delam natančno, strokovno in z vso predanostjo in s tem moji študentje dosegajo z izdelki odlične rezultate.
 
 Če nimaš časa, idej, volje, motivacije, piši ali pokliči in pomagal bom.
 
 GSM: 070464573
 jost.likar@gmail.com
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 01 Apr 2012 11:29    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju diplomske, magistrske, semin |   |   
				| 
 |  
				| Pomoč pri pisanju diplomske, magistrske, seminarske naloge, dispozicije 
 
 DIPLOMA-VEZAVA, DIPLOMA-LEKTURA,DIPLOMA-POMOČ,DIPLOMSKA NALOGA
 
 
 
 MojSTUDIJ.com - ŠTUDENTJE, DIPLOMANTI, PODJETNIKI, STARŠI-POZOR!!
 
 Spletna stran www.MojSTUDIJ.com nudi pomoč rednim in izrednim študentom pri dokončanju študijskih obveznosti, prav tako pa nudi ugodno VEZAVO, KOPIRANJE in POMOČ (npr. pri seminarski-seminarska, diplomi-diplomska ali magistrski nalogi-magistrska naloga).
 
 * Ali ste že zaključili z vsemi študijskimi obveznostmi?
 * Ali imate le preprosto težave pri posameznem izpitu/predmetu?
 * Ali zgolj potrebujete vrhunsko lekturo Vašega teksta?
 * Morda le pomoč pri oblikovanju ali pri pripravi prezentacije?
 * Ali Vam manjka le še zaključno diplomska naloga (ugodna vezava)?
 * Ali zaradi predolgih delavnikov preprosto ne najdete časa za pripravo sklepnega študijskega dejanja-diplome?
 * In ob vsem tem Vas še preganja čas, ker imate obilo obveznosti doma ali na delovnem mestu?
 
 Ne skrbite, imamo rešitev!
 
 MojSTUDIJ.com - Vrhunska pomoč in svetovanje pri študiju !!
 
 Kontakt:
 
 info@mojstudij.com
 http://www.mojstudij.com
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 03 Apr 2012 07:53    Naslov sporočila: NAVODILA ZA UREJANJE ZNANSTVENIH IN STROKOVNIH BESEDIL |   |   
				| 
 |  
				| NAVODILA ZA UREJANJE ZNANSTVENIH IN STROKOVNIH BESEDIL 
 Struktura in ureditev besedila
 
 Znanstveno in strokovno besedilo, ki temelji na raziskovalnem delu, se od ostalih besedil loči z doslednim sklicevanjem na ustrezne vire.
 
 V nadaljevanju sledijo pravila in zgledi, ki veljajo za navajanje virov v diplomskih in magistrskih delih ter doktorskih disertacijah, izdelanih na Fakulteti za družbene vede. Za specifična navodila glede strukture in ureditve besedila je treba pogledati tudi pravilnike o diplomskem, magistrskem in doktorskem delu. Prav tako je za pisanje člankov treba pogledati navodila posamezne revije (Teorija in praksa, Družboslovne razprave), pri pisanju seminarskih nalog in ostalih pisnih nalog pri posameznih predmetih pa upoštevati še strukturne zahteve, ki jih postavljajo njihovi nosilci in izvajalci.
 
 Za vsa besedila velja, da morajo biti napisana z obojestransko poravnano, velikost črk naj bo 12, razmik med vrsticami pa 1,5.
 
 Diplomsko delo, magistrsko / specialistično delo ali doktorska disertacija ima, skladno s pravilnikom, ki ureja izdelavo posameznega dela, naslednje zaporedje:
 
 naslovnica,
 prva notranja stran,
 obrazec Izjava o avtorstvu, ki ga najdete na strani obrazcev za dodiplomski oz. podiplomski študij,
 povzetek (z enojnim razmiku med vrsticami), naslov in 3–5 ključnih besed v slovenščini in angleščini (za diplomsko delo: povzetka na eni strani, od 150 do 200 besed; za magistrsko delo 2. stopnje: povzetka na eni strani, od 150–250 besed, za znanstveno magistrsko delo: povzetka na dveh ločenih straneh, do 500 besed; za doktorsko disertacijo: povzetka od 2-4 strani),
 kazalo,
 uvod,
 glavno besedilo,
 sklep,
 seznam virov,
 morebitne priloge (npr. raziskovalni instrumenti, dodatne tabele).
 
 Če želi avtor v diplomsko, magistrsko / specialistično delo ali doktorsko disertacijo dodati tudi zahvalo, je ta pred izjavo o avtorstvu.
 
 Strani besedila morajo biti zaporedno oštevilčene z arabskimi številkami od prve notranje do zadnje strani, zaporedna številka stoji na sredini spodaj, pri čemer se številka izpisuje od vključno kazala naprej (za navodila za številčenje strani klikni [tukaj]). Diplomska, magistrska, specialistična in doktorska dela morajo biti natiskana dvostransko (od kazala dalje). Uvod je prva dvostransko natisnjena stran. Glavno besedilo je razdeljeno na poglavja, ki so zaporedno oštevilčena z arabskimi številkami, in sicer na način 1, 1.1, 1.2 itd. Podpoglavja in morebitne nadaljnje členitve besedila morajo biti razločno označene s podnaslovi. Priloge niso oštevilčene, pač pa so naslovljene in – če jih je več – označene z velikimi črkami (npr. Priloga A: Vprašalnik o političnih stališčih prebivalcev Ljubljane, pri tem je treba upoštevati tudi prilogo Č). Pri naštevanju se posamezne enote nadaljnje označujejo z arabskimi številkami (npr. Priloga A.1).
 
 Tabele in slike
 
 Tabele in slike (grafi, sheme itd.) morajo biti označene dvoštevilčno in naslovljene. Njihov naslov mora biti nad tabelo ali sliko. Prva zaporedna številka označuje številko poglavja, druga pa tabelo ali sliko (npr. Tabela 1.1: Gibanje rodnosti v Skandinaviji). Tabele in slike morajo biti postavljene na mesta, kamor vsebinsko sodijo, hkrati pa morajo biti v besedilu omenjene tako, da se navede njihova številka, npr. (glej Tabelo 1.1).
 
 Če je tabela ali slika prevzeta iz literature, mora biti neposredno pod tabelo in sliko natančno naveden vir – npr. Vir: Zavod Republike Slovenije za statistko (1991, 34) in vključen v seznam virov, npr. Zavod Republike Slovenije za statistiko. 1991. Statistični letopis Slovenije. Ljubljana: Statistični urad Republike Slovenije.
 
 Citiranje in povzemanje
 
 Velja splošno pravilo: karkoli nelastnega avtor besedila uporabi pri pisanju, je to vedno treba označiti s citatom oz. sklicem na primernem mestu v besedilu, in to ne glede na vir (internet, knjiga, revija, zbornik, časopis itd.). To velja tako za neposredne navedke (citiranje) kot tudi za uporabo idej in ugotovitev drugih avtorjev z lastnimi besedami (povzemanje).
 
 Krajši citati (pet vrstic ali manj) so vključeni v besedilo brez presledka ali nove vrstice. Začetek in konec citata sta označena z dvojnimi narekovaji. Na koncu citata mora biti natančno naveden vir po pravilih za navajanje literature. Če je citat daljši od petih vrstic, ga je treba postaviti v novo vrsto s povečanim odmikom od levega roba in ga izpisati v pomanjšanem ali poševnem tisku. V tem primeru se citat ne označi z narekovaji.
 
 Tudi pri povzemanju ali sklicevanju (brez dobesednega citiranja) je treba na ustreznem mestu natančno navesti podatke o viru.
 
 Navajanje virov:
 Fakulteta za družbene vede za navajanje virov in literature uporablja Chicago Manual of Style (CMS), 16. izdajo. Č (03)8 Chicago. Nadaljnja navodila CMS so dostopna prek: http://www.chicagomanualofstyle.org.
 
 Navajanje virov je sestavljeno iz dveh delov: oznake v oklepajih v besedilu (t. i. navedenke), ki daje kratko informacijo o avtorju, letnici vira in mesta v viru (predvsem strani), ter seznama virov, ki daje popolno bibliografsko informacijo. Vse, kar je navedeno v oklepajih v besedilu, mora biti natančno navedeno v seznamu virov, ter vse, kar je v seznamu virov, mora biti navedeno in uporabljeno v besedilu.
 
 Kako navajati v besedilu:
 
 Samostojni avtor
 
 (Katuranić 1993)
 
 Dva avtorja
 
 
 (Berger in Luckmann 1988)
 
 Trije ali več avtorjev
 
 
 (Mowbray in drugi 1996)
 V tem primeru morajo biti v seznamu virov navedeni vsi avtorji.
 
 Navajanje točno določene strani ali razpona strani
 
 
 (Katuranić 1993, 23)
 (Katuranić 1993, 15–21)
 Točno določene strani morajo biti navedene vedno, ko gre za citat, ko se sklicujemo na določeno misel ali ko gre za podatek, ki smo ga pridobili iz navedenega vira. Za razpon strani uporabimo stični pomišljaj.
 
 Navajanje določenih delov besedila, če zaradi elektronskega dostopa ali narave besedila (če so npr. pomembnejša poglavja, odstavki, členi ali točke ipd.) ni mogoče ali pa ni smiselno navajati strani
 
 
 (Waltz 1979, 1. pogl.)
 
 Organizacija ali skupina kot avtor
 
 
 (Global Environment Coordination 1994)
 
 Organizacija ali skupina kot avtor, ko ni znano leto nastanka vira
 
 
 (Amnesty International, 7 tč.)
 
 Primarni vir (dokument) namesto individualnega ali kolektivnega avtorja
 
 
 (Ustanovna listina Združenih narodov, 51. čl.)
 
 Navajanje po drugem (sekundarnem) viru
 
 
 (Mannheim v Jambrek 1992, 33)
 Če je le mogoče, preverimo in uporabimo prvotni vir. Ko to ni mogoče ali smiselno, moramo natančno navesti tudi stran(i) v sekundarnem viru, kjer je povzet ali citiran prvotni vir.
 
 Več del istega avtorja z enako letnico (k letnici se dodajo še črke po abecednem redu)
 
 
 (Luckmann 1988a, 101)
 
 Hkratno navajanje več virov (ločimo jih s podpičji)
 
 
 (Luckmann 1996; Benko 1997; Bučar 1997)
 Najprej navedemo starejše vire in potem novejše, med viri, ki so nastali v istem letu, pa uporabimo abecedno zaporedje.
 
 Navajanje internetnih virov
 (Sistema se je potrebno držati skozi celotno besedilo. Vse internetne vire se v enotnem končnem seznamu Literature na koncu besedila navede po abecedi skupaj z ostalimi viri.)
 
 
 po avtorju ali nosilcu spletne strani/ članka/ prispevka... npr. (Luckmann 1996, 16) ali (RTVSLO 2008, 11. april);
 če ni avtorja, z naslovom dokumenta/ zakona oz. z naslovom časopisnega članka, ki nima avtorja npr. (Splošna deklaracija človekovih pravic 1948) ALI (Chicago Tribune 1994);
 če se navaja internetno stran kot celoto pa npr. (World Health Organization).
 
 Seznam virov:
 Splošno pravilo je, da so s poševnim tiskom poudarjeni tisti deli virov, ki nam omogočajo, da jih najlažje najdemo. V primeru knjig so to njihovi naslovi, v primeru zbornikov naslovi zbornikov in v primeru člankov iz revij naslovi revij.
 
 Vse v besedilu (tako v glavnem besedilu kot v opombah) uporabljene vire uredimo v enoten seznam virov na koncu besedila, ki je urejen po abecedi priimkov avtorjev, imen institucij in naslovov dokumentov. Seznam o virih na koncu ima naslov Literatura. Več virov istega avtorja uredimo po starosti od starejših k novejšim. Če se avtorji ali institucije ponavljajo, jih v celoti zapišemo le prvič in potem uporabimo ---:
 
 Benko, Vlado. 1997a. Znanost o mednarodnih odnosih. Ljubljana: FDV.
 --- 1997b. Zgodovina mednarodnih odnosov. Ljubljana: ZPS.
 
 Sicer pa sledimo naslednjim zgledom (za posebne primere glej tudi CMS):
 
 Knjige:
 
 Samostojni avtor
 
 Jambrek, Peter. 1992. Uvod v sociologijo. Ljubljana: Državna založba Slovenije.
 
 Dva avtorja
 
 
 Berger, Peter in Thomas Luckmann. 1966/1988. Družbena konstrukcija realnosti. Ljubljana: Cankarjeva založba.
 
 Trije ali več avtorjev
 
 
 Mowbray, Carol T., Susan Lanir in Marilyn Hulce, ur. 1985. Women and mental health: new directions for change. New York: Harrington Park Press.
 
 Zbornik
 
 
 Hewson, Martin in Timothy J. Sinclair, ur. 1999. Approaches to Global Governance Theory. Albany: State University of New York Press.
 
 Organizacija ali skupina kot avtor
 
 
 Global Environment Coordination. 1994. Facing the global environment challenge: A progress report on World Bank global environmental operations. Washington: Global Environment Coordination Division, Environment Dept., The World Bank.
 
 Poglavje v zborniku
 
 
 Palan, Ronen. 1999. Global Governance and Social Closure or Who is to Governed in an Era of Global Governance? V Approaches to Global Governance Theory, ur. Martin Hewson in Timothy J. Sinclair, 55–72. Albany: State University of New York Press.
 
 Knjiga, dostopna tudi v e-obliki
 
 
 Baker, Christopher Paul. 2002. Absolutism and the Scientific Revolution, 1600–1720: A Biographical Dictionary. Westport: Greenwood Publishing Group. Dostopno prek: NetLibrary.
 
 Članki:
 
 Članek v znanstveni reviji (samostojni avtor)
 
 Katunarić, Vjeran. 1993. Interkulturalizem. Teorija in praksa 30 (1–2): 14–25.
 
 Članek v znanstveni reviji (več avtorjev)
 
 
 Bachrach, Peter in Morton S. Baratz. 1963. Decisions and Nondecisions: An Analytical Framework. American Political Science Review 57 (3): 632–642.
 
 Članek v časopisu
 
 
 Daalder, Ivo in James M. Lindsay. 2003. American Empire, Not 'If' but 'What Kind'. The New York Times, B9 (10. maj).
 
 Časopisni članek (brez navedbe avtorja)
 
 
 Chicago Tribune. 1994. Gun injuries take financial toll on hospitals, 13 (24. februar).
 
 Članek v reviji, dostopni tudi prek interneta
 
 
 Hoffmann, Stanley. 2003. America Goes Backward. The New York Review of Books 50 (10). Dostopno prek: http://www.nybooks.com/articles/16350 (18. marec 2008).
 
 Članek v časopisu, dostopnem tudi prek interneta
 
 
 Cooper, Robert. 2002. Why We Still Need Empires. The Guardian Unlimited, 7. april. Dostopno prek: http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4388915,00.hml (18. marec 2008).
 
 Primarni (dokumenti) in ostali viri: Pri primarnih virih (zlasti dokumentih) je najpomembnejši naslov dokumenta ali zbirke dokumentov, zato so ti izpisani poševno. Upoštevamo uradno sprejete zapise posameznih dokumentov, ker jih je na ta način najlažje najti in preveriti našo uporabo. Na ta način upoštevamo tudi uveljavljene kratične naslove. Internetni viri: Če je treba internetne naslove zaradi dolžine deliti, naredimo presledek po /, _, = ali . (v tem zaporedju). V končnem besedilu odpravimo tudi internetne hiperpovezave.
 
 Internetna stran, posamezna
 
 Prodi, Romano. 2001. An Enlarged and More United Europe, A Global Player: Challenges and Opportunities in the New Century. Dostopno prek: http://www.europa.eu.int/comm/laeken_council/ bruges_en.htm (9. september 2002).
 
 Internetna stran, celotna
 
 
 World Health Organization. Dostopno prek: http://www.who.int (17. junij 2006).
 
 Internetna stran, ni avtorja
 
 
 Splošna deklaracija človekovih pravic. 1948. Dostopno prek: http://www.unhchr.ch/ udhr/lang/slv.htm (10. julij 2005).
 
 Članek iz e-revije, brez strani
 
 
 Makiya, Kanan. 2008. How Did I Get Iraq Wrong? Slate, 17. marec. Dostopno prek: http://www.slate.com/id/2186763 (19. april 2008).
 
 Uradni viri:
 
 Gradivo za seje parlamenta in delovnih teles
 
 Državni zbor Republike Slovenije. Odbor za mednarodne odnose. 1997. Ocena stanja mednarodnih odnosov Republike Slovenije, 1. oktober.
 
 Vladni dokumenti
 
 
 Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve Republike Slovenije. 2008. Prednostne naloge. Dostopno prek: http://www.mddsz.gov.si/si/eu2008_mddsz/ prednostne_naloge/ (3. april 2008).
 
 Zakoni v Uradnem listu
 
 
 Zakon o zunanjih zadevah (ZZZ-1-UPB-1). Ur. l. RS 113/2003 (20. november 2003).
 
 Zakoni na internetu
 
 
 Zakon o zunanjih zadevah (ZZZ-1-UPB-1). Ur. l. RS 113/2003. Dostopno prek: http://zakonodaja.gov.si/rpsi/r06/predpis_ZAKO3826.html (18. marec 2008).
 
 Mednarodne pogodbe
 v zbirki
 
 
 Pogodba o neširjenju jedrskega orožja – Treaty on the Non-Proliferation of Nuclear Weapons. 1968. 729 UNTS 161.
 
 Mednarodne pogodbe na internetu
 
 
 Pogodba o neširjenju jedrskega orožja – Treaty on the Non-Proliferation of Nuclear Weapons. 1968. Dostopno prek: http://www.fas.org/nuke/control/npt/text/npt2.htm (18. marec 2008).
 
 Sodbe sodišč v zbirki
 
 
 Military and Paramilitary Activities (Nikaragua proti ZDA). 1986 ICJ 4.
 
 Dokumenti mednarodnih institucij
 
 
 Evropska Komisija. 2004. Commission Staff Working Paper: Bosnia and Herzegovina – Stabilisation and Association Report 2004. Dostopno prek: http://europa.eu.int/comm/external_relations/see/sap/ rep3/co_BiH.pdf (12. april 2004).
 
 Odločitve mednarodnih institucij – pomemben naslov
 
 
 Združeni narodi. Generalna skupščina. 1970. Declaration on Principles of International Law Concerning Friendly Relations and Co-operation Among States in Accordance with the Charter of the United Nations. Resolucija2526 (XXV), sprejeta 24. oktobra 1970. Dostopno prek: http://ods-dds-ny.un.org/doc/RESOLUTION/GEN/NR0/
 348/90/IMG/NR034890.pdf?OpenElement (2. avgust 2004).
 
 Resolucije mednarodnih organizacij – pomembna zaporedna številka
 
 
 Varnostni svet. 1998. Resolucija 1174, S/RES/1174/1998. Dostopno prek: http://ods-dds-ny.un.org/doc/UNDOC/GEN/N98/167/58/PDF/N9816758.pdf? OpenElement (20. avgust 2004).
 
 Resolucije mednarodnih organizacij – pomemben tudi naslov resolucije
 
 
 Generalna skupščina. 1970. Declaration on Principles of International Law Concerning Friendly Relations and Co-operation among States in accordance with the Charter of the United Nations – Deklaracija načel mednarodnega prava glede prijateljskih odnosov in sodelovanja med državami v skladu z UL OZN, GA/RES/2526(XXV), sprejeta 24. oktobra 1970. Dostopno prek: http://www1.umn.edu/humanrts/instree/ principles1970.html (8. marec 2006).
 
 Neobjavljeni viri:
 
 Intervju
 
 Novak, Janez. 2006. Intervju z avtorjem. Celje, 15. maj.
 
 Drugi elektronski viri:
 Televizijski prispevek
 
 TV Slovenija, 1. program. 2007. Dnevnik. Ljubljana, 13. april.
 
 Radijski prispevek
 
 
 Radio Slovenija, 1. program. 2006. Studio ob 17-ih. Ljubljana, 13. maj.
 
 Arhiv družboslovnih podatkov:
 Datoteka podatkov ADP
 
 Kos, Drago in skupina. 2009. Socialno prostorski vpliv avtocest v Sloveniji. Datoteka podatkov. Univerza v Ljubljani, Center za raziskovanje javnega mnenja in mnozicnih komunikacij, Center za prostorsko sociologijo. Ljubljana: Arhiv druzboslovnih podatkov. Dostopno prek: http://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/ceste02/ (1. februar 2011).
 
 Interno glasilo
 
 Interno glasilo organizacije
 
 
 Lek d.d. 2011. Poročilo o uspešnosti podjetja. Ljubljana: interno gradivo.
 
 Navajanje več istih tiskanih izvodov revij v celoti
 Celotno analizirano besedilo mesečnika
 
 Cosmopolitan. 2010. Analizirano besedilo mesečnika (maj-december). Ljubljana: Adria Media Ljubljana.
 
 Opombe pod črto
 
 Citirani viri se ne navajajo pod črto. V opombi pod črto se sproti navajajo le vsebinske opombe. V opombah navajamo podrobnejše podatke o primarnih virih (npr. datum uveljavitve pogodb in število pogodbenic), če so ti pomembni za obravnavo. Mesto v besedilu, na katero se nanaša opomba, in opomba pod črto se označujeta s številko. Številčenje opomb je zaporedno od začetka do konca besedila z arabskimi številkami.
 
 Navodila za oštevilčenje strani
 
 Postavite se na konec 3. strani (oz. 4. strani, če ste v besedilo vezali tudi zahvalo) in izberite Vstavljanje/Prelom. Odpre se novo okno, kje obvezno izberite 4. možnost Vrste prelomov odsekov – Naslednja stran. Program vam bo vstavil novo stran.
 Pogled nastavite na Pogled/Navaden. Kot vidite, je sedaj med 3. in 4. stranjo vidna črta, na kateri piše Prelom odseka (naslednja stran). Dokument se je razdelil na dva odseka. (Če je vmes nastala še dodatna prazna stran, potem je ob že omenjeni črti še črta, kjer piše Prelom strani. V tem primeru odstranite ta odvečni prelom, prelom odseka pa mora ostati.)
 Postavite se na 3. oz. 4. stran in izberite Vstavljanje/Številke strani. Odpre se novo okno, kjer odkljukajte možnost Pokaži številko prve strani in pritisnite gumb Oblika ... Spet se odpre novo okno, kjer lahko določite obliko številk, predvsem pa je pomembno, da spodaj izberete Oštevilčenje strani – začni z in tam vpišete 4 oz. 5.
 Postavite se na 4. oz. 5. stran in izberite Pogled/Glava in noga. Postavite se v nogo, kjer je tudi številka strani (1). Na vrhu obrobe glave piše Enak kot prejšnji, kar pomeni, da je noga na 4. oz. 5. strani oblikovana enako kot noga na 3. oz. 4. To pa seveda ni dobro, saj na 3. oz. 4. strani nočemo številčenja. Ko ste izbrali pogled glave/noge se je odprla tudi nova orodjarna. Sedaj na njej poiščite gumb, ki je vdrt, in če se zapeljete nanj, piše Poveži s prejšnjim. Kliknite ga in s tem boste prekinili povezavo med obema odsekoma. Sedaj nad nogo ne piše več Enak kot prejšnji.
 Pojdite na 4. stran in iz noge izbrišite številko strani.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 04 Apr 2012 07:50    Naslov sporočila: PRAVILNIK O POSTOPKU PRIPRAVE IN ZAGOVORA MAGISTRSKEGA DELA |   |   
				| 
 |  
				| PRAVILNIK O POSTOPKU PRIPRAVE IN ZAGOVORA MAGISTRSKEGA DELA NA ŠTUDIJSKEM
 PROGRAMU 2. STOPNJE NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
 Na podlagi 18. tocke 314. clena Statuta Univerze v Mariboru in na osnovi dolocila 3.
 odstavka 1. clena Pravilnika o postopku priprave in zagovora magistrskega dela na
 študijskem programu 2. stopnje, ki ga je Univerza v Mariboru sprejela dne 20.02.2007,
 je Senat Fakultete za organizacijske vede v Kranju na svoji 14. redni Seji, dne
 28.11.2008 sprejel naslednji
 PRAVILNIK
 o postopku priprave in zagovora magistrskega dela na študijskem programu
 2. stopnje na Fakulteti za organizacijske vede v Kranju
 1 SPLOŠNA DOLOCILA
 1. clen
 S tem pravilnikom se ureja postopek pri izbiri in prijavi teme magistrskega dela,
 njegova okvirna vsebinska in formalna priprava, okvirni postopek pri zagovoru
 magistrskega dela in postopek podelitev diplom o magisteriju študentom, ki koncajo
 drugo stopnjo študija (magistrski študijski program).
 S tem pravilnikom se ureja tudi postopek priprave in zagovora magistrskega dela za
 študente, ki opravljajo obveznosti v okviru izmenjave študentov ali po skupnih
 študijskih programih (joint degree programe).
 2 PRIJAVA MAGISTRSKEGA DELA
 2. clen
 Študent lahko prijavi temo ob soglasju predvidenega mentorja ob vpisu v drugi letnik
 vendar najkasneje do takrat, ko opravi vse s študijskim programom predvidene
 obveznosti.
 Magistrsko delo je lahko tudi skupinski raziskovalni projekt vecih študentov, pri cemer
 mora biti iz prijave teme in magistrskega dela jasno razviden raziskovalni prispevek in
 obseg dela vsakega posameznega clana skupine.
 Študent mora v primeru, da teme ne prijavi v zgoraj navedenih rokih, na komisijo za
 znanstveno raziskovalne zadeve nasloviti pisno obrazloženo vlogo, za dovolitev
 prijave teme magistrskega dela.
 2.1 Izbira teme
 3. clen
 Študent izbere temo magistrskega dela na osnovi razpisanih tem ali po lastni presoji.
 V vsakem primeru mora pred prijavo izbrane teme o njej pridobiti soglasje
 predvidenega mentorja.
 Študent izbira temo magistrskega dela iz vsebine magistrskih predmetov študijskega
 programa oz. smeri, ki jo je vpisal. Študent lahko izbere temo tudi iz vsebin drugih
 predmetov maticnega študijskega programa ali iz vsebin drugih študijskih
 programov, tudi v tujini, vendar pa mora biti raziskovalni problem magistrskega dela
 iz študijskega programa oz. smeri, ki jo je vpisal.
 4. clen
 Mentor pri izdelavi magistrskega dela je lahko visokošolski ucitelj z nazivom redni
 profesor, izredni profesor ali docent, ki je znanstveno aktiven na podrocju znanstvene
 discipline, na kateri temelji magistrsko delo.
 2.2 Prijava teme
 5. clen
 Študent prijavi temo na posebnem obrazcu (priloga A1) podpisanem s strani
 mentorja. Mentor lahko predlaga somentorja. Obrazec je sestavni del tega
 pravilnika.
 Študent odda obrazec v dveh izvodih in v elektronski obliki (wordov dokument) v
 referat za študentske zadeve, na el. naslov: mag@fov.uni-mb.si.
 K obrazcu mora priložiti dispozicijo magistrskega dela, ki naj praviloma ne preseže 15
 strani in naj vsebuje naslednje tocke:
 1 naslov magistrskega dela, v slovenskem in angleškem jeziku
 2 opredelitev oz. opis problema, ki je predmet raziskovanja,
 3 cilji in raziskovalne hipoteze magistrskega dela,
 4 predpostavke in omejitve raziskave,
 5 predvidene metode raziskovanja,
 6 predvidena struktura poglavij (kazalo),
 7 seznam predvidenih virov.
 2.3 Potrditev teme magistrskega dela
 6. clen
 Ko referat za študentske zadeve prejme prijavo teme magistrskega dela, preveri, ali
 študent izpolnjuje pogoje za potrditev teme magistrskega dela. V primeru
 izpolnjevanja posreduje predvidenemu predstojniku katedre, prijavo teme z vsemi
 prilogami in obrazec »Sklep o magistrskem delu« (priloga A2).
 Predstojnik katedre, s podpisom potrdi izbiro teme, mentorja in morebitnega
 somentorja, lahko pa predlaga spremembo naslova ali vsebine magistrskega dela,
 ali pa predlaga drugega mentorja oz. somentorja. Kadar ima predstojnik katedre,
 pripombe na dispozicijo ali imenovanje mentorja, referat o tem obvesti
 predlaganega mentorja in kandidata ter zahteva ustrezne dopolnitve prijave.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 05 Apr 2012 12:15    Naslov sporočila: Predlagano temo magistrskega dela s potrjenim mentorjem in |   |   
				| 
 |  
				| Predlagano temo magistrskega dela s potrjenim mentorjem in somentorjem preveri prodekan za raziskovalno dejavnost, ki lahko prijavo vrne predstojniku katedre,
 oddelka oz. inštituta, ce se z njo ne strinja. Ce nima pripomb, jo s podpisom sklepa o
 magistrskem delu (priloga A2) dokoncno potrdi.
 Kandidat za somentorja je lahko, kdor izpolnjuje enega od spodaj navedenih
 pogojev:
 • Je habilitiran ucitelj z nazivom docent, izredni profesor oz. redni profesor, ki izvaja
 pedagoški proces s predmetnega podrocja, v katerega je uvršcen magistrski
 predmet, oz. je zaslužni profesor. Ce študent v okviru magistrskega dela obdela
 vsebine, ki se prepletajo z drugimi predmeti, je lahko somentor tudi z drugega
 predmetnega podrocja.
 • Je visokošolski ucitelj za predmet, ki ni v študijskem programu, v katerega je vpisan
 študent, ce je magistrsko delo zasnovano interdisciplinarno.
 • Je visokošolski ucitelj iz tujine in je vkljucen v izvedbo študijskega programa, v
 katerega je vpisan študent. To je lahko gostujoci profesor ali profesor na tuji
 univerzi, kjer je študent opravil del svojih študijskih obveznosti (npr. projekt
 Socrates/Erasmus ali druge oblike mednarodnega sodelovanja med univerzami).
 • Somentor je lahko asistent z doktoratom znanosti pri predmetu, pri katerem
 študent pripravlja magistrsko delo, ce bo s tem bistveno doprinesel h kakovosti
 magistrskega dela.
 2.4 Evidentiranje potrjene teme magistrskega dela
 7. clen
 Referat za študentske zadeve evidentira potrjeno prijavo teme magistrskega dela.
 Originalni izvod potrjene prijave (sklepa obrazec A2) pošlje študentu, kopijo mentorju
 in morebitnemu somentorju, en izvod pa arhivira.
 3 PRIPRAVA MAGISTRSKEGA DELA
 3.1 Vsebina in oblika magistrskega dela
 8. clen
 Na podlagi potrjene teme magistrskega dela študent po mentorjevih navodilih
 oblikuje vsebino magistrskega dela, pri tem se lahko delovna dispozicija delno tudi
 spremeni, ce to zahteva narava raziskovanja in ce k temu podata soglasje mentor in
 morebitni somentor.
 Veljavnost teme je omejena na najvec eno leto, od datuma, ko je bila tema
 potrjena. Ce študent po poteku roka, ki je dolocen v izdanem sklepu o magistrskem
 delu ob potrditvi teme magistrskega dela, ne magistrira oz. ne odda magistrskega
 dela, se lahko ista tema, razen v odobrenih izjemah, dodeli drugemu študentu.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 09 Apr 2012 12:26    Naslov sporočila: Prodekan za raziskovalno dejavnost lahko na osnovi utemeljen |   |   
				| 
 |  
				| Prodekan za raziskovalno dejavnost lahko na osnovi utemeljenih razlogov, ki so razvidni iz vloge kandidata, in presoje aktualnosti teme s sklepom podaljša veljavnost
 teme.
 9. clen
 Študenti pripravijo magistrsko delo v slovenskem jeziku s povzetkom v angleškem ali
 nemškem jeziku.
 Tako tuji kot domaci študenti, ki želijo pripraviti magistrsko delo v tujem jeziku
 (praviloma angleškem ali nemškem) s povzetkom v slovenšcini, naslovijo prošnjo za
 odobritev izbire tujega jezika magistrskega dela na komisijo za raziskovalno dejavnost
 FOV.
 Magistrsko delo sme praviloma obsegati najvec 80 strani.
 3.2 Evidentiranje prispelega magistrskega dela
 10. clen
 Študent odda tri trdo vezane izvode magistrskega dela v referat za študentske
 zadeve. K originalnemu izvodu, ki je namenjen mentorju, se priloži elektronska verzija
 magistrskega dela na primernem elektronskem mediju v PDF obliki.
 Referat za študentske zadeve predano magistrsko delo evidentira in pošlje izvod
 magistrskega dela mentorju in somentorju, ce je bil leta imenovan. Ko je imenovana
 komisija za zagovor magistrskega dela, referat posreduje clanom komisije preostale
 izvode.
 Po zagovoru referat za študentske zadeve pošlje en vezan izvod magistrskega dela v
 knjižnico FOV, drug vezan izvod pa v (Univerzitetna knjižnica Maribor) UKM. K izvodu,
 ki je namenjen knjižnici FOV, se priloži elektronska verzija magistrskega dela, na
 primernem elektronskem mediju.
 3.3 Imenovanje komisije za zagovor magistrskega dela
 11. clen
 Komisijo za zagovor magistrskega dela imenuje dekan FOV na predlog predstojnika
 katedre (priloga B1).
 Komisija za zagovor magistrskega dela je sestavljena iz predsednika in najmanj dveh
 clanov. Mentor ne more biti predsednik komisije, temvec je njen clan. V komisiji
 morata biti vsaj dva visokošolska ucitelja s predmetnega podrocja, v katero je
 uvršceno magistrsko delo.
 V odlocbi o imenovanju komisije se hkrati doloci tudi datum in kraj zagovora
 magistrskega dela. Odlocbo prejmejo clani komisije in študent – kandidat. Zagovor
 se objavi na oglasni deski fakultete.
 4 ZAGOVOR MAGISTRSKEGA DELA
 4.1 Jezik zagovora
 12. clen
 Zagovor magistrskega dela poteka v slovenskem jeziku, lahko pa poteka v tistem
 tujem jeziku, v katerem je bilo magistrsko delo napisano, ce je izpolnjen eden izmed
 naslednjih pogojev:
 • magistrsko delo zagovarja tuji študent, ki je študiral na Univerzi v Mariboru v okviru
 izmenjave študentov ali po skupnih študijskih programih (joint degree programe),
 • mentor oz. somentor pri pripravi magistrskega dela je ucitelj iz tujine,
 • pri pripravi magistrskega dela sodeluje gostujoci visokošolski ucitelj ali visokošolski
 ucitelj iz tujine,
 • magistrsko delo se opravlja pri programih tujih jezikov.
 4.2 Postopek zagovora
 13. clen
 Zagovor magistrskega dela je javen in se izvede, kot sledi:
 1. Predsednik komisije najprej predstavi študenta. Nato ugotovi, da so izpolnjeni
 pogoji za zagovor magistrskega dela, in študentu pojasni postopek zagovora.
 2. Mentor pripravi porocilo o pripravi magistrskega dela in ga predstavi na
 zagovoru.
 3. Študent predstavi svoje magistrsko delo, zlasti motiv za izbiro teme,
 najvažnejše ugotovitve iz svoje raziskave in uporabnost rezultatov dela.
 4. Cas predstavitve magistrskega dela naj bo 20–30 minut.
 5. Mentor postavi študentu vprašanja. Svoja vprašanja postavijo in pojasnijo tudi
 preostali clani komisije, z dovoljenjem predsednika komisije pa tudi drugi
 prisotni.
 6. Študent odgovori na zastavljena vprašanja. Nato komisija v odsotnosti
 študenta in drugih navzocih sklepa o skupni oceni magistrskega dela in
 ustnega zagovora. Predsednik komisije vpiše oceno v zapisnik o zagovoru
 magistrskega dela, ki ga podpišejo vsi clani komisije (priloga B2).
 7. Predsednik komisije za zagovor magistrskega dela v navzocnosti javnosti
 sporoci študentu uspeh zagovora in pridobljeni strokovni naslov.
 8. Skupni cas zagovora magistrskega dela praviloma ne presega 120 minut.
 9. Po uspešno opravljenem zagovoru referat za študentske zadeve izracuna
 zakljucno oceno študija kandidata in mu izstavi potrdilo o magistriranju
 (priloga C1).
 Ocenjevanje magistrskega dela V primeru, da bi se med zagovorom dela ugotovile
 napr. slovnicne, tiskarske ali podobne napake se delo vsebinsko lahko oceni kot
 pozitivno, zagovor pa kot pogojno zadovoljiv. Predsednik komisije lahko v takem
 primeru doloci rok in zahteva od kandidata odpravo napak v tem roku. Mentor nato
 oceni ali je kandidat napake odpravil, ter to sporoci predsedniku komisije in referatu
 za študentske zadeve. Po odpravi napak, predsednik komisije odredi, da referat za
 študentske zadeve izda potrdila o uspešno koncanem magistrskem študiju.
 Ce komisija za zagovor ugotovi, da kandidat v magistrskem delu navaja precejšnje
 dele besedila iz literature in že izdelanih ekspertiz in pri tem ne navaja vir in strani
 literature ali dela v delu naloge, kjer vire navaja, komisija delo zavrne in ga oceni z
 negativno oceno.
 V kolikor kandidat ne pride na zagovor magistrskega dela in svoje odsotnosti ne
 opravici, sprejme komisija sklep, da je kandidat od zagovora magistrskega dela
 odstopil.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 10 Apr 2012 08:14    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com -pomoč pri pisanju in urejanju diplome magistr |   |   
				| 
 |  
				| MojSTUDIJ.com - Vrhunska pomoč in svetovanje pri študiju !! 
 Kontakt:
 
 info@mojstudij.com
 http://www.mojstudij.com
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 11 Apr 2012 08:24    Naslov sporočila: UNIVERZA V MARIBORU FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJ |   |   
				| 
 |  
				| 6. EVIDENCA MAGISTROV 20. clen
 Fakulteta oblikuje zbirko podatkov o svojih magistrih kot evidenco izstavljenih diplom
 o magisteriju (knjiga magistrov).
 Zbirka podatkov vsebuje:
 a) ime in priimek magistra,
 b) datum rojstva magistra,
 c) naslov teme,
 d) datum zagovora magistrskega dela,
 e) skupno oceno magistrskega dela ter povprecno oceno izpitov,
 f) zakljucen študijski program (in smer),
 g) podeljeni strokovni naslov,
 h) številko indeksa.
 Zbirka podatkov o magistrih je sestavni del informacijskega sistema univerze in je
 objavljena na spletnih straneh clanice.
 Zapisnik o zagovoru magistrskega dela skupaj z vsemi drugimi dokumenti osebnega
 kartona študenta – kandidata se izloci iz evidence študentov in se prenese ter hrani v
 posebni kartoteki magistrov.
 Univerza skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov organizira elektronsko bazo
 magistrov, katere namen je informiranje javnosti o identiteti magistrov, ki so uspešno
 zakljucili študij in magistrirali v posameznih letih na Univerzi v Mariboru. Dostop do
 baze magistrov je brezplacen in javen.
 7. KONCNE DOLOCBE
 21. clen
 Obrazci, navedeni v tem pravilniku, so priloga in sestavni del pravilnika.
 22. clen
 Priprava in zagovor magistrskih del v tujem jeziku se podrobneje opredeli v skladu s
 Statutom Univerze v Mariboru.
 25. clen
 Ta pravilnik zacne veljati osmi dan po objavi na spletni strani FOV in oglasnih deskah
 FOV.
 Dekan
 red. prof. dr. Marko Ferjan
 Priloga A1
 UNIVERZA V MARIBORU
 FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
 _________________________________________
 Ime in priimek: _____________________ Vpisna številka:
 _________________
 Naslov: ___________________________
 PRIJAVA TEME ZA MAGISTRSKO DELO
 Podpisani-a _________________________________________, študent-ka študijskega
 programa 2. stopnje _____________________________________________________________,
 prosim za dodelitev teme magistrskega dela z naslovom:
 v slovenskem jeziku
 _______________________________________________________________________ v
 angleškem
 jeziku________________________________________________________________________ pri
 predmetu: _______________________________________
 pod mentorstvom: ___________________________________
 somentorstvom_______________________________________
 Podpisani-a izjavljam, da bom magistrsko delo sestavil-a sam-a in se zavedam
 morebitnih kazenskih in disciplinskih posledic, ce bi za izdelavo dela uporabljal-a
 nedovoljena sredstva.
 Datum: _______________ Podpis kandidata-ke:
 _______________________
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 12 Apr 2012 07:50    Naslov sporočila: Obrazci za pripravo dispozicije diplome magistrske naloge |   |   
				| 
 |  
				| SOGLASJE MENTORJA: _______________________
 Priloga:
 Dispozicija mag.dela kandidata-ke
 Priloga A2
 UNIVERZA V MARIBORU
 FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
 _________________________________________
 Številka: _________________
 Datum: __________________
 SKLEP O MAGISTRSKEM DELU
 1. ________________________________, študent-ka študijskega programa 2. stopnje
 ________________________________, izpolnjuje pogoje, zato se mu/ji dovoljuje
 izdelati magistrsko delo.
 2. Tema magistrskega dela je s podrocja katedre/oddelka/inštituta
 __________________________________________________________________________, pri
 predmetu ____________________________________.
 Mentor-ica: ____________________________
 Somentor-ica: __________________________
 3. Datum veljavnosti teme: _________________
 4. Tema podaljšana: _______________________
 5. Naslov magistrskega dela:
 _________________________________________________________
 ____________________________________________________________________________
 _______
 6. Vsebina magistrskega dela:
 ________________________________________________________
 ____________________________________________________________________________
 _______
 ____________________________________________________________________________
 _______
 ____________________________________________________________________________
 _______
 ____________________________________________________________________________
 _______
 ____________________________________________________________________________
 _______
 7. Magistrsko delo je potrebno izdelati skladno z »Navodili za izdelavo
 magistrskega dela«
 in ga do _____________ v ____ izvodih oddati v referat za študentske zadeve.
 Predstojnik katedre: Prodekan za raziskovalno dejavnost:
 _________________________ _________________________
 Priloga B1
 UNIVERZA V MARIBORU
 FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
 _________________________________________
 Št. indeksa: _______________
 Datum: __________________
 ODLOCBA O IMENOVANJU KOMISIJE ZA ZAGOVOR MAGISTRSKEGA DELA NA
 ŠTUDIJSKEM PROGRAMU 2. STOPNJE
 Imenujem komisijo za zagovor magistrskega dela z naslovom
 ______________________________________________________________________
 Kandidata-tke
 ____________________,
 (ime in priimek)
 Stanujocega-e
 ________________________________,
 (naslov bivališca)
 Študenta-ke na študijskem programu
 ___________________________________________,
 v naslednji sestavi:
 1 __________________________ predsednik-ica,
 2 __________________________ mentor-ica,
 3 __________________________ somentor-ica (ce je imenovana),
 4 __________________________ clan-ica.
 Zagovor magistrskega dela bo dne ________________ ob ________________ uri na
 Fakulteti za organizacijske vede v Kranju.
 Obvestiti:
 1 kandidatatko
 2 clane komisije
 3 javnost na oglasni deski
 4 arhiv
 Podpis predlagatelja
 Predstojnik katedre: Dekan-ica:
 ________________________ ______________________
 Priloga B2
 UNIVERZA V MARIBORU
 FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
 _________________________________________
 ZAPISNIK
 O ZAGOVORU MAGISTRSKEGA DELA NA ŠTUDIJSKEM PROGRAMU 2. STOPNJE
 Kandidat-ka __________________________________________________,
 Stanujoc-a ____________________________________________________,
 Študent-ka študijskega programa 2. Stopnje
 __________________________________________________________________________,
 je pripravila magistrsko delo pri predmetu ________________________________________ s
 podrocja katedre/oddelka/inštituta _____________________________________________ z
 naslovom _________________________________________________________________.
 Zagovor je bil dne ____________ ob ________ uri.
 Komisija je pregledala magistrsko delo in ugotovila, da je izdelano v skladu z danimi
 navodili. Glede na ugotovitev je bilo sklenjeno, da se kandidatuki dovoli opravljati
 ustni zagovor pred komisijo v sestavi:
 1 __________________________ predsednik-ca,
 2 __________________________ mentor-ica,
 3 __________________________ somentor-ica (ce je imenovana),
 4 __________________________ clan-ica.
 Po opravljenem zagovoru je komisija ugotovila, da je kandidat-ka uspešno koncala
 drugostopenjski magistrski študijski program
 ________________________________________________, smer
 ________________________________________________________ in si pridobila strokovni
 naslov _____________________________________________________________.
 Ocena: skupna ocena magistrskega dela in ustnega zagovora ___________
 Mentor-ica: Predsednik-ca komisije: Clani komisije :
 __________________ ___________________ ________________
 ________________
 Somentor-ica: ________________
 __________________
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 13 Apr 2012 08:10    Naslov sporočila: UNIVERZA V MARIBORU FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJ |   |   
				| 
 |  
				| Priloga C1 UNIVERZA V MARIBORU
 FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
 _________________________________________
 Številka: ____________________
 Datum: _____________________
 POTRDILO O MAGISTRIRANJU NA 2. STOPNJI ŠTUDIJA
 _________________________________________________________ Univerze v Mariboru
 potrjuje, da je
 (ime fakultete)
 g./ga. ____________________________________, rojen-a ______________________ dne
 ____________
 (ime in priimek magistrare) (datum, kraj) (datum)
 Magistriral-a po študijskem programu 2. stopnje
 ____________________________________________,
 (študijski program)
 ______________________________________________ Univerze v Mariboru mu/ji priznava
 (ime fakultete)
 izobrazbo 2. stopnje in podeljuje strokovni naslov
 _______________________________________________________.
 Potrdilo je izdano, ker diploma o magisteriju še ni podeljena in velja, dokler se ta ne
 podeli. Skladno z 21. tocko 28. clena Zakona o upravnih taksah Zakon o upravnih
 taksah (Ur. l. RS, št. 114/2005 – ZUTUPB2, 131/2006 (5/2007popr.) in 138/2006 je to
 potrdilo takse prosto.
 Dekan-ica:
 _____________________
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 14 Apr 2012 13:29    Naslov sporočila: PRAVILNIK O DIPLOMIRANJU I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen |   |   
				| 
 |  
				| PRAVILNIK O DIPLOMIRANJU I. SPLOŠNE DOLOČBE
 1. člen
 S tem pravilnikom se podrobneje določa pogoje in postopek za izbiranje teme in
 pripravljanje dispozicije diplomskega dela, izdelavo diplomskega dela in opravljanje
 diplomskega izpita, ki je pogoj za pridobitev strokovnega naslova: inženir/inženirka
 mehatronike.
 2. člen
 Za pridobitev diplome o končanem študiju in s tem pridobitev višje strokovne izobrazbe
 mora študent poleg predpisanih študijskih obveznosti izdelati in uspešno zagovarjati
 diplomsko delo.
 3. člen
 Diplomsko delo je interdisciplinarno, povezano z delovnimi področji v podjetjih kjer
 študent opravlja praktično izobraževanje ter strokovnimi predmeti Višje strokovne šole,
 program mehatronika.
 Diplomsko delo mora biti praktično usmerjeno in je lahko projekt, raziskava ali rešitev
 določenega problema.
 Diplomsko delo je rezultat samostojnega strokovnega dela študenta.
 Z diplomskim delom kandidat dokaže strokovno usposobljenost za izvajanje strokovnih
 opravil in nalog v organizacijah na področjih, ki jih obsega program Višje strokovne šole.
 II. IZBIRA TEME IN IZBIRA MENTORJA
 4. člen
 Naslove teme diplomskega dela lahko predlagajo:
 • študentje,
 • predavatelji, ki izvajajo študijski program višje strokovne šole,
 • podjetja, organizacije in druge institucije, ki sodelujejo z višjo strokovno šolo v okvirih
 povezanih z njihovim delovanjem.
 Pravilnik o diplomiranju 2
 5. člen
 Vsak študent ima pravico do mentorja. Mentorja si študent praviloma pridobi sam. Na
 pisno prošnjo mu mentorja določi ravnatelj.
 Mentor diplomskega dela je predavatelj višje strokovne šole.
 Študent, ki prijavlja temo, povezano z izbranim podjetjem ima lahko mentorja iz tega
 podjetja (v nadaljnjem besedilu somentor). Somentorja si pridobi študent sam.
 III. PRIJAVA TEME DIPLOMSKEGA DELA
 6. člen
 Študent lahko prijavi temo diplomskega dela, ko ima uspešno opravljene vse študijske
 obveznosti prvega letnika in več kot polovico izpitov iz drugega letnika.
 Študent predloži v celoti izpolnjen obrazec »DI – 1«: Prijava teme diplomskega dela,
 Referatu za študentske zadeve.
 7. člen
 a) Prijava teme diplomskega dela obsega:
 • Podpisan in izpolnjen obrazec »DI – 1«: Prijava teme diplomskega dela, ki
 vsebuje:
 • podatke o študentu,
 • predlagani naslov diplomskega dela,
 • ime mentorja in njegovo pisno soglasje,
 • pisno soglasje podjetja (za strokovno uporabno temo).
 b) Dispozicijo diplomskega dela (obvezna priloga k obrazcu »DI – 1«: Prijava teme
 diplomskega dela), ki obsega največ 2 strani formata A4 in vsebuje:
 • delovni naslov diplomskega dela,
 • ime obravnavane organizacije (če tema ni splošna) in podatke o podjetju,
 • opredelitev obravnavane teme,
 • namen in cilje diplomskega dela,
 • predpostavke in omejitve obravnavanja,
 • predvidene metode,
 • predvideno členjenost vsebine – kazalo, seznam predvidene literature in virov.
 c) Podpisan in izpolnjen obrazec »DI – 2«: Uskladitev naslova in teme diplomskega dela,
 ki ga izpolni mentor predavatelj. V primeru, da študent prijavlja temo, povezano z izbrano
 organizacijo in ima v organizaciji somentorja, mentor predavatelj uskladi temo in naslov
 diplomskega dela s somentorjem.
 8. člen
 Prijavo teme diplomskega dela dopolni Referat za študentske zadeve s podatki o
 izpolnjenih pogojih in jo izroči Študijski komisiji, ki se načeloma sestaja enkrat mesečno.
 Predlagano temo diplomskega dela in ustreznost prijave (soglasje mentorja in
 somentorja) preveri Študijska komisija.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 16 Apr 2012 12:36    Naslov sporočila: IZDELAVA DIPLOMSKEGA DELA navodila |   |   
				| 
 |  
				| Študijska komisija izda sklep o odobritvi teme diplomskega dela, z istim sklepom potrdi tudi mentorje. Sklep o odobritvi naslova teme diplomskega dela sporoči študentu v
 mesecu dni od datuma vložene vloge.
 Kopijo sklepa o odobritvi naslova teme diplomskega dela pošlje tudi mentorju in
 somentorju, en izvod pa arhivira.
 IV. IZDELAVA DIPLOMSKEGA DELA
 9. člen
 Študent pri izdelavi diplomskega dela samostojno uporablja strokovno literaturo in druge
 vire. Pri izdelavi ga s teoretičnimi, strokovnimi, vsebinskimi in metodološkimi napotki
 usmerjata mentor predavatelj in somentor.
 10. člen
 Študent ima pravico do treh neposrednih srečanj (uvodno, konzultacijsko ob osnutku in
 zaključno ob predložitvi diplomskega dela) z mentorjem predavateljem in do komunikacije
 po elektronski pošti.
 Mentor predavatelj pripravi urnik mentorskega dela in to praviloma za vse študente iz
 istega roka na iste dni.
 Med 1. 7. in 20. 8. šola ne zagotavlja sodelovanja mentorja predavatelja.
 Sodelovanje s somentorjem si študent organizira sam.
 Mentor predavatelj in somentor sta dolžna vnaprej opozoriti študenta na pomanjkljivosti,
 zaradi katerih je mogoče diplomsko delo zavrniti ali negativno oceniti.
 11. člen
 Sodelovanje z mentorjem predavateljem je razdeljeno v štiri faze:
 1. Študent predloži dispozicijo diplomskega dela, ki jo mentor predavatelj potrdi in
 doda svoje pogoje (lahko elektronska komunikacija).
 2. Študent predloži osnutek diplomskega dela, ki ga mentor predavatelj potrdi in
 doda usmeritve za nadaljnje delo (osebna komunikacija).
 3. Študent predloži predlog diplomskega dela, ki ga mentor predavatelj potrdi in
 doda usmeritve za dokončanje diplomskega dela (osebna komunikacija).
 4. Študent predloži končno besedilo diplomskega dela, ki ga mentor predavatelj
 pisno potrdi (osebna ali elektronska komunikacija).
 Študent ne more napredovati v naslednjo delovno fazo, če mu mentor predavatelj ne
 potrdi izdelka iz predhodne faze.
 12. člen
 Če študent ali mentor med izdelovanjem diplomskega dela ugotovi, da sodelovanje z
 mentorjem ali študentom ni več mogoče, pisno zaprosi ravnatelja, naj imenuje drugega
 mentorja.
 Pravilnik o diplomiranju 4
 Predavatelj višje šole lahko odstopi od mentorstva, če ugotovi, da študent tudi v tretjem
 osnutku diplomskega dela ni upošteval njegovih priporočil.
 O upravičenosti zamenjave odloči ravnatelj po posvetovanju z mentorjem in pristojnimi v
 organizaciji najkasneje v 10 dneh. Pridobivanje drugega mentorja ali somentorja poteka v
 skladu s 5. členom.
 Med izdelovanjem diplomskega dela je možna največ ena zamenjava mentorja.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 19 Apr 2012 07:20    Naslov sporočila: Pravilnik o diplomuranju fkpv |   |   
				| 
 |  
				| 13. člen Če študent med izdelovanjem diplomskega dela zaradi pomembnih in nepredvidenih
 okoliščin ugotovi, da diplomskega dela ne bo mogel izdelati, lahko prosi za odstop od
 odobrene teme diplomskega dela.
 Utemeljeno prošnjo za odstop obravnava mentor z ravnateljem v 10 dneh. Če ravnatelj
 odstop od že odobrene teme diplomskega dela odobri, sme študent prijaviti novo temo.
 Študent sme največ enkrat prositi za odstop od odobrene teme diplomskega dela.
 V. OBSEG IN OBLIKA DIPLOMSKEGA DELA
 14. člen
 Diplomsko delo s prilogami praviloma obsega 2 – 3 avtorske pole oziroma 30 do 40 strani
 teksta, grafikonov in tabel.
 Diplomsko delo je praviloma napisano v slovenskem jeziku. Predavateljski zbor višje
 strokovne šole lahko odobri izdelavo in zagovor diplomskega dela v drugem jeziku.
 15. člen
 Diplomsko delo mora biti napisano v skladu z »Smernice za izdelavo diplomskega dela«.
 16. člen
 Struktura diplomskega dela je določena z »Smernice za izdelavo diplomskega dela«.
 17. člen
 Diplomsko delo mora biti izdelano v pokončnem formatu A4 in trdo vezano.
 18. člen
 Odstopanja od pravil iz V. poglavja lahko dovoli mentor predavatelj.
 VI. PREDLOŽITEV DIPLOMSKEGA DELA IN PRIJAVA K DIPLOMSKEMU IZPITU
 19. člen
 Študent mora oddati diplomsko delo najkasneje v šestih mesecih po izdaji soglasja k temi
 diplomskega dela. V kolikor študent diplomskega dela ne odda v šestih mesecih po izdaji
 Pravilnik o diplomiranju 5
 soglasja k temi diplomskega dela mora študijsko komisijo zaprositi za ponovno odobritev
 teme diplomskega dela. Študijska komisija o podaljšanju za največ šest mesecev odloča
 na predlog mentorja.
 20. člen
 V kolikor študent diplomskega dela ne izdela in zagovarja v enem letu po ponovni
 odobritvi teme diplomskega dela, mora predložiti nov predlog teme diplomskega dela.
 21. člen
 Študent se prijavi k diplomskemu izpitu najkasneje 30 dni pred rokom.
 Študent lahko zagovarja diplomsko delo, ko ima izpolnjene vse obveznosti iz
 izobraževalnega programa in poravnane vse druge obveznosti.
 22. člen
 Študent se k diplomskemu izpitu prijavi v referatu za študentske zadeve z obrazcem »DI –
 3«: Prijava k diplomskemu izpitu.
 Študent k prijavi k diplomskemu izpitu poleg treh izvodov trdo vezanega diplomskega dela
 priloži tudi:
 • Potrdilo o tehničnem pregledu diplomskega dela (Obrazec »DI – 7«)
 • Izjavo lektorja diplomskega dela (Obrazec »DI – 8«)
 • Izjavo mentorja predavatelja (Obrazec »DI – 9«)
 • Izjavo avtorja diplomskega dela (Obrazec »DI – 9«)
 • Opisno oceno diplomskega dela, ki jo napiše mentor predavatelj na obrazcu »DI – 4«:
 »Ocena diplomskega dela«
 • Opisno oceno diplomskega dela, ki jo napiše somentor na obrazcu »DI - 5«: »Ocena
 diplomskega dela«.
 Referent za študentske zadeve predloženo prijavo, tri izvode diplomskega dela in vse
 priloge sprejme in jo preda Komisiji za diplomski izpit.
 Ravnatelj na predlog Komisije za diplomski izpit v roku 14 dni po oddaji prijave študenta k
 diplomskemu izpitu obvesti študenta o potrditvi oziroma zavrnitvi diplomskega dela.
 V primeru potrditve diplomskega dela se študenta in člane komisije za diplomski izpit vsaj
 sedem dni pred zagovorom obvesti o zagovoru diplomskega dela.
 23. člen
 Komisija za diplomski izpit diplomsko delo lahko tudi zavrne. Zavrne se diplomsko delo, ki
 ni napisano v skladu z »Smernice za pripravo diplomskega dela«. Diplomsko delo se
 zavrne tudi, če se kadarkoli v času do zagovora ugotovi, da je študent prekršil Zakon o
 avtorskih in sorodnih pravicah.
 24. člen
 Šola praviloma razporedi študenta na zagovor v prvi možni rok po oddaji neoporečnega
 diplomskega dela. Šola lahko študenta razporedi kasneje kot v prvem možnem roku za
 zagovor, če mentor predavatelj ni dostopen, študent pa ne pristane na zamenjavo
 izpraševalca.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 23 Apr 2012 07:47    Naslov sporočila: ZAGOVOR DIPLOMSKEGA DELA |   |   
				| 
 |  
				| 25. člen Šola zagotovi 5 rednih rokov za diplomske izpite, in sicer v času:
 • September – oktober
 • November – december
 • Januar – februar
 • Marec – april
 • Maj – junij.
 VII. ZAGOVOR DIPLOMSKEGA DELA
 26. člen
 Kandidat zagovarja diplomsko delo pred Komisijo za diplomski izpit (v nadaljnjem
 besedilu: Komisija).
 Komisijo sestavljajo trije predavatelji višje strokovne šole:
 • predsednik,
 • izpraševalec, ki je praviloma mentor predavatelj in
 • član.
 Mentor predavatelj ne more biti predsednik Komisije.
 27. člen
 Komisijo, njenega predsednika in zapisnikarja imenuje ravnatelj.
 28. člen
 Zagovor diplomskega dela (v nadaljnjem besedilu: zagovor) je javen in je objavljen vsaj
 sedem dni vnaprej na oglasni deski Višje strokovne šole in na njenih spletnih straneh.
 Pravica javnosti omogoča udeležbo kandidatovega somentorja, delodajalca, financerja
 diplomskega dela ter predavateljev in študentov šole. Obiskovalci se najavijo v referatu za
 študentske zadeve 7 dni pred rokom. Zagovor spremljajo pasivno.
 29. člen
 Zagovor diplomskega dela vodi predsednik komisije. Zagovor praviloma poteka v
 slovenskem jeziku, če to odobri predavateljski zbor višje šole pa tudi v drugem jeziku.
 O zagovoru diplomskega dela se zapiše zapisnik.
 30. člen
 Zagovor diplomskega dela poteka tako, da predsednik najprej predstavi kandidata in
 ugotovi, da je kandidat opravil vse po programu določene študijske obveznosti. V
 nadaljevanju pojasni kandidatu postopek zagovora in najavi temo diplomskega dela.
 Mnenje o diplomskem delu prvi poda mentor predavatelj.
 Pravilnik o diplomiranju 7
 Kandidat predstavi svojo diplomsko delo (od 10 do 15 minut), pri tem navede razloge za
 izbiro teme, najpomembnejše ugotovitve pri obravnavanju problema ter predloge in
 priporočila organizaciji.
 Za učinkovito predstavitev kandidat lahko uporablja audiovizuelne in druge tehnične
 pripomočke.
 Po predstavitvi kandidat odgovarja na vprašanja izpraševalca. Vprašanja iz celotne
 tematike diplomskega dela povezanega z znanjem iz višješolskega strokovnega programa
 lahko postavljata tudi predsednik in član.
 Zagovor diplomskega dela traja do 30 minut.
 31. člen
 V primeru izjemnih okoliščin, ki bi lahko bistveno vplivale na uspeh zagovora, lahko
 Komisija s soglasjem kandidata zagovor prekine in ravnatelju predlaga drug termin v
 istem izpitnem roku.
 Kandidat, ki je pristal na zagovor v motenih okoliščinah, ne more ničesar uveljavljati za
 nazaj.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mojstudij Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
 Prispevkov: 884
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 24 Apr 2012 07:29    Naslov sporočila: OCENJEVANJE IN RAZGLASITEV REZULTATA |   |   
				| 
 |  
				| VIII. OCENJEVANJE IN RAZGLASITEV REZULTATA 32. člen
 Pri diplomskem izpitu se posebej ocenjuje diplomsko delo in zagovor diplomskega dela.
 Znanje se ocenjuje z ocenami: odlično (10), prav dobro (9 in
  , dobro (7), zadostno (6), nezadostno (1 do 5).
 Pri ocenjevanju Komisija upošteva:
 1. oceno diplomskega dela, ki je sestavljena iz:
 • ocene nastajanja diplomskega dela,
 • ocene strokovne vrednosti diplomskega dela,
 • ocene uporabnosti diplomskega dela za prakso.
 2. oceno zagovora, ki je sestavljena iz:
 • ocene predstavitve diplomskega dela,
 • ocene odgovorov na zastavljena vprašanja.
 Nastajanje diplomskega dela oceni mentor predavatelj, ostale elemente ocenjujejo vsi
 člani Komisije.
 Končna ocena diplomskega izpita je povprečna ocena, izračunana iz pozitivnih ocen
 posameznih delov diplomskega izpita.
 33. člen
 Če so o oceni nesoglasja, se v zaznamku zapisnika razloži vzroke zanje. Ravnatelj skupaj s
 predsednikom Komisije odloča o nadaljnjem poteku zagovora diplomskega dela,
 najkasneje v sedmih dneh.
 Pravilnik o diplomiranju 8
 34. člen
 Po zagovoru Komisija na zaprti seji posebej določi oceno diplomskega dela in posebej
 oceno zagovora diplomskega dela.
 Ocenjevanje se opravi na podlagi ocenjevalnih listov »Ocenjevalni list 1«, »Ocenjevalni list
 2«. Predsednik komisije vpiše posamezne ocene v zbirni ocenjevalni list »Ocenjevalni list
 3« ter ugotovi končno oceno diplomskega izpita in jo zapiše v rubriko »Sklep komisije«.
 Ocene se vpišejo v Zapisnik o diplomskem izpitu in v indeks. V indeks se vpišejo samo
 pozitivne ocene.
 35. člen
 Po končani zaprti seji predsednik komisije kandidatu z obrazložitvijo sporoči končno oceno
 diplomskega izpita, razglasi pridobljeni strokovni naslov in s priložnostnim nagovorom
 zaključi zagovor.
 Predsednik komisije zadnji podpiše zapisnik in sklep Komisije o oceni diplomskega izpita.
 36. člen
 V primeru, da je ocena diplomskega izpita nezadostno (5) ali manj kandidat lahko zagovor
 diplomskega dela ponavlja v naslednjih rokih, vendar ne kasneje kot dve leti od prvega
 zagovora.
 V kolikor tudi drug zagovor ni uspešen, kandidat izbere novo temo in izdela novo
 diplomsko delo.
 37. člen
 Če se kandidat ne strinja z oceno, mora pisni ugovor zoper oceno oddati Referatu za
 študentske zadeve v treh dneh po tem, ko je bil seznanjen z oceno pri diplomskem izpitu.
 Ugovor obravnava ravnatelj v skladu s Pravilnikom o preverjanju in ocenjevanju znanja v
 višjih strokovnih šolah.
 IX. ZAČASNO POTRDILO O KONČANEM ŠTUDIJU IN PODELITEV DIPLOM
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		|  |  
   
	| 
 
 | Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
 Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
 Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
 Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 |  |