Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge Seznam forumov Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge
Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge, Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge, Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge,
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




KATALOG ZNANJA diplomska naloga

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge Seznam forumov -> Pisanje diplomske naloge
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 05.08. 2009, 06:15
Prispevkov: 884

PrispevekObjavljeno: 24 Nov 2010 07:15    Naslov sporočila: KATALOG ZNANJA diplomska naloga Odgovori s citatom

KATALOG ZNANJA

1. IME PREDMETA
PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE
2. SPLOŠNI CILJI

Študent:

• spozna realno delovno okolje;
• si pridobi praktična znanja in izkušnje za delo na področju elektronike;
• si pridobi sposobnost za hitro, učinkovito in kakovostno reševanje konkretnih delovnih problemov v podjetju;
• si razvije čut odgovornosti, samoiniciativnosti, avtonomnosti, pripadnosti k podjetju, profesionalnosti, poštenosti, natančnosti in vestnosti;
• razume in dobi odnos do industrijske lastnine;
• spozna načine strokovnega komuniciranja;
• sistematsko in odgovorno pristopi k izdelavi diplomske naloge.

3. PREDMETNO-SPECIFIČNE KOMPETENCE

Pri praktičnem izobraževanju si študenti poleg generičnih pridobijo naslednje kompetence:

• spozna organizacijo podjetja;
• spozna postopke projektnega reševanja nalog;
• spozna povezanost podjetja z domačim in tujim gospodarstvom;
• spozna razvojne potrebe podjetja;
• se usposobi za kvalitetno in varno izvajanje delovnih postopkov in spozna pomen odgovornosti;
• uporablja standarde in predpise, ki so potrebni za učinkovit proizvodni postopek ter kakovostni izdelek;
• spozna pravilno in racionalno uporabo človeških in materialnih virov;
• spozna obvladovanje stroškov, nabave, prodaje in potrebnih kadrov za obvladovanje delovnih procesov;
• spozna pomen spremljajočih dokumentov (projektna, razvojna, tehnološka, komercialna in servisna dokumentacija, ...) ter sistem šifriranja;
• spozna pripravo potrebne dokumentacije (navodila, projekti, elaborati, tehnični zapisniki ...);
• spozna sistem računalniške in informacijske tehnologije;
• spozna pomen varovanja okolja in intelektualne lastnine;
• se nauči vzpostavljati primerne stike z nadrejenimi in podrejenimi v delovnem okolju.

4. OPERATIVNI CILJI

INFORMATIVNI CILJI FORMATIVNI CILJI
Študent: Študent:
D1 PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE - POSLOVNE KOMUNIKACIJE
• spozna način organizacije podjetja;
• spozna informacijske procese v podjetju;
• spozna dejavnosti in razvitost podjetja;
• spozna službe, ki jih ima podjetje;
• se seznani z razvojnimi cilji podjetja (tehnološki razvoj in tržne raziskave);
• pozna medpodjetniško sodelovanje;
• se seznani s povezavami z institucijami v okolju in širše;
• komunicira s poslovnimi partnerji po potrebi v tujem jeziku;
• spozna strokovno terminologijo v tujem jeziku ki se uporablja na delovnem mestu;
• spozna obstoječo in poišče zahtevano dokumentacijo na delovnem mestu;
• uporablja računalnik s pripadajočo programsko opremo na delovnem mestu. • si pridobi znanje in potrebne informacije o organizaciji podjetja in tehnološki razvitosti;
• zna vzpostavljati primerne stike z nadrejenimi in podrejenimi v delovnem okolju;
• zna komunicirati v tujem jeziku in uporabiti dokumentacijo napisano v tujem jeziku;
• obvlada strokovno terminolgijo v tujem jeziku na podrčju elektronike;
• zna uporabiti računalnik na delovnem mestu;
• zna napisati strokovno besedilo, uporabiti elektronsko preglednico, podatkovno zbirko ter storitve interneta.
D2 PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE - OSNOVE ELEKTRONIKE
• Spozna funkcije elektronskih sistemov v praksi;
• se seznani s postopki vhodne kontrole in tehniko preizkušanja;
• spozna praktične izvedbe industrijskih meritev;
• spozna avtomatizirane delovne postopke in se seznani z optimizacijo procesov;
• spozna operativno delo na področju razvoja in tehnologije;
• spozna tehnično dokumentacijo tehnološke opreme;
• sodeluje pri odpravljanju tehničnih problemov;
• spozna specifično merilno opremo in naprave;
• v praksi se seznani z digitalnimi sistemi in elektronskimi krmilji;
• spozna različne vrste in možnosti uporabe prostoprogramirljivih krmilnikov;
• seznani se s pnevmatskimi in hidravličnimi krmilji;
• spozna praktične primere varnostnih krmilij na strojih, napravah in v procesih (dvoročni vklopi, varnostna končna stikala, varnostne svetlobne zavese … • Razume industrijske tehnološke postopke in delovanje pripadajočih naprav;
• se nauči uporabljati specifične merilne naprave in instrumente;
• se nauči ravnati s spremljajočo dokumentacijo;
• se nauči kreativnosti pri reševanju tehničnih problemov;
• spozna nujo teoretičnih znanj za uspešno izvajanje nalog v realnem okolju;
• spozna nujo po varnem in odgovornem delu;
• spozna elektronske naprave in sistem vzdrževanja, ter specifiko industrijskega okolja;
• analizira delovanje posameznih modulov in naprav programirljivih krmilnikov;
• izdela različne praktične enopolne električne sheme in krmilne vezalne načrte;
• izdela praktične tehnološke sheme proizvodnih procesov in drugih naprav;
• izdela določeni adresni plan krmilnika PPK (popis uporabljenih vhodnih in izhodnih kanalov) izbrane naprave ali procesa;
• izdela krmilni algoritem v obliki časovnih diagramov, funkcijskih načrtov ali simbolično opisnih algoritmov izbrane naprave ali procesa;
• priključi digitalne vhode in izhode na PPK;
• priključi analogne vhode in izhode na PPK;
• v različnih oblikah napiše program enostavnega krmilja ter na praktičen način ugotovi prednosti in slabosti posameznega načina programiranja;
• napiše program za kombinacijsko krmilje, ga preizkusi, odpravi morebitne napake, predlaga in izvede izboljšave programa;
• napiše program za koračno krmilje, ga preizkusi, odpravi morebitne napake, predlaga in izvede izboljšave programa.
D3 PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE - PROJEKTIRANJE IN VARNOST
Spozna dokumentacijo s področja varstva pri delu;
• spozna v praksi medsebojni vpliv delovnega mesta in delavca;
• spozna negativne lastnosti posameznih nevarnih snovi in potrebne ukrepe delodajalca v zvezi z njimi;
• spozna pomen varstva naravnih dobrin;
• se seznani s požarno varnostjo in ukrepi v podjetju;
• spozna tipična zaščitna sredstva v podjetju ter potrebne ukrepe delodajalca v zvezi z njimi;
• v praksi spozna pomen varne uporabe električne energije;
• spozna zaščite pred električnim udarom;
• spozna načine izvedb električnih inštalacij;
• spozna praktične primere nekaterih tipičnih električnih porabnikov;
• spozna vsebino tehnične dokumentacije in se seznani s posameznimi deli vsebine;
• spozna enega izmed programskih orodij za projektiranje električnih inštalacij. • Prepozna posamezne nevarnosti v delovnem procesu;
• izvaja ukrepe za varčevanje z energijo in ukrepe za ločevanje in odstranjevanje odpadkov;
• načrtuje ukrepe za preprečitev požarne nevarnosti v delovnem okolju;
• izvaja vse potrebne ukrepe za varno delo z električnimi napravami, pripravami in posameznimi deli električnih inštalacij;
• pozna in izvaja dovoljene delovne posege na električnih napravah;
• pozna v praksi največkrat uporabljene veljavne elektrotehniške standarde in pravilnike;
• zna priključiti in izvesti varovanje različnih električnih porabnikov;
• zna izdelati svetlobno-tehnični izračun za poljubni prostor;
• zna načrtovati in izdelati klasične razsvetljavne tokokroge z uporabo senzorjev;
• zna izvesti predpisane standardne meritve v NN inštalacijah in izdelati merilna poročila;
• zna izdelati načrte električnih inštalacij s pripadajočo dokumentacijo s primernim programskim orodjem.

D4 PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE - OSNOVE EKONOMIJE
• Spozna okolje podjetja, poslovni proces in poslovne funkcije;
• spozna obvladovanje stroškov, nabave, prodaje in potrebnih kadrov oziroma ekonomičnosti poslovanja v podjetju;
• ugotavlja pomen in vsebino marketinške funkcije v podjetju;
• spozna metode raziskovanja tržnega okolja;
• pridobi temeljna teoretična znanja in praktična znanja projektnega menedžmenta;
• pozna različne oblike in faze projektov. • Umesti podjetje glede na različne oblike družb in oceni njegove prednosti in slabosti;
• določa prvine poslovnega sistema in izhajajoče stroške ter njihov vpliv na poslovni rezultat;
• izdela kalkulacije glede na različne stroške;
• izdela elemente tržne analize;
• sodeluje pri organizaciji trženja izdelkov in storitev;
• načrtuje organizacijo enostavnejših in manj zahtevnih projektov ali projektov;
• prikaže časovni potek izvajanja projekta.
D5 PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE - OBVLADOVANJE PROCESOV
• Se seznani z orodji za gradnjo proizvodnih informacijskih sistemov;
• spozna SCADA in razvojno orodje v podjetju;
• seznani se z izvedbo povezave SCADA aplikacije s PLC krmilniki,
• seznani se z vrstami industrijskih omrežij;
• seznani se z uporabo identifikacijskih sistemov v avtomatizaciji proizvodnih procesov;
• spozna principe merjenja procesnih veličin;
• spozna merilne instrumente za merjenje procesnih veličin;
• spozna različne senzorje za procesna merjenja;
• osvoji priključitve senzorjev na merilne pretvornike;
• spozna načine umerjanja merilnih pretvornikov.
• Z uporabo SCADA orodja zna narediti povezavo na procesni nivo (PPK krmilniki);
• izvede aplikacijo za vizualizacijo in nadzor z možnostjo daljinskega upravljanja modela procesa;
• izvede povezavo PLC krmilnika s SCADA aplikacijo z uporabo ethernet omrežja;
• zna analizirati zgradbo procesnega merilnega sistema;
• zna izmeriti z različno merilno opremo različne procesne veličine in interpretirati merilne rezultate;
• zna priključevati in testirati merilne senzorje;
• zna umeriti in programirati merilne pretvornike.
D6 PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE - AVTOMATIKA
• Spozna praktične izvedbe industrijskega krmilno-regulacijskega sistema;
• spozna vlogo PPK v regulacijskem sistemu;
• spozna industrijske regulatorje;
• spozna industrijska omrežja;
• spozna tipe izvršilnih členov v sistemu vodenja;
• praktično spozna pnevmatske, hidravlične in električne aktuatorje;
• spozna vrste električnih aktuatorjev in njihov način krmiljenja;
• spozna vrste servosistemov;
• spozna povezavo procesnega računalnika in industrijskih regulatorjev;
• spozna industrijska omrežja na nivoju izvršilnih členov.

• Izdela program za hitro procesiranje signalov npr. zajemanje signalov iz inkrementalnega dajalnika impulzov;
• napiše program, v katerem uporabi analogne vhodne in izhodne signale;
• zna časovno optimizirati programsko aplikacijo;
• izdela in analiza časovne odzive krmiljenih in reguliranih veličin različnih sistemov;
• simulira regulacijske sisteme, snema odzive različnih členov in določa identifikacijske parametre regulacijskih prog;
• izvede zajem tokovnega ali napetostnega analognega signala in izvede dvopoložajni regulacijski algoritem (uporaba AD modula);
• zajema impulzni dajalnik preko števnega vhodnega kanala – pozicija, hitrost;
• izvede regulacijo temperature v prostoru: on-off in zvezni ter impulzni PID regulacijski algoritem;
• uporablja in parametrira digitalne univerzalne regulatorje;
• programira, določa in nastavlja parametre krmilno regulacijskih naprav;
• izbere potrebne komponente in opravi programske modifikacije, ki so potrebni za vzpostavitev industrijskega omrežja za prenos podatkov;
• testira in preizkuša industrijsko omrežno tehnologijo;
• izvede krmiljenje frekvenčnega pretvornika in asinhronskega motorja po danem sekvenčnem algoritmu;
• izvede krmiljenje asinhronskega motorja z inkrementalnim dajalnikom in frekvenčnim pretvornikom;
• izvede krmiljenje servomotorja;
• izvede krmiljenje koračnega motorja;
• izvesti priključitev in naslavljanje izvršilnih sistemov v industrijskih omrežjih.
D7 PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE - INDUSTRIJSKA ELEKTRONIKA
• spozna naprave tehnoloških procesov in pripadajočo elektronsko podporo;
• spozna izvedbe signalnih poti in topologijo informacijskega sistema;
• spozna orodja za sodobno konstruiranje izdelkov;
• spozna metode preizkušanja in vrednotenja kakovosti izdelkov;
• spozna uporabljane materiale in standarde;
• spozna kriterije in postopke za izdelavo tehnične dokumentacije;
• sodeluje pri konstrukciji in izdelavi naprav;
• spozna tipe govornih in podatkovnih omrežij v podjetju;
• spozna razvoj telefonskega omrežja, njegovo strukturo, delovanje komutacije;
• pozna potek migracije v VoIP okolje;
• spozna starejše oblike podatkovnih omrežij in migracijo na nove tehnologije;
• spozna prenosne medije in njihove tehnične lastnosti;
• spozna osnovne principe protokolov ter mehanizme reševanja težav protokolov;
• spozna sisteme radiodifuzije in tendence v njihovem nadaljnjem razvoju;
• spozna delovanje prizemeljskih in satelitskih sistemov navigacije. • se nauči posluževanja naprav tehnoloških procesov;
• razume postopke kontrole in nadzora naprav;
• sodeluje pri izvedbi signalnih povezav in posodabljanju industrijskih naprav;
• pozna orodja za sodobno konstruiranje izdelkov;
• se nauči pomena kakovosti in racionalizacije tehnoloških postopkov;
• prepozna uporabljane materiale in njihove specifične lastnosti;
• spozna kriterije in postopke za izdelavo tehnične dokumentacije;
• se nauči postopkov za konstrukcijo in izdelavo naprav;
• se nauči kritično presojati ponujane storitve in pravilno izbrati ustrezne storitve, ki jih delovni procesi zahtevajo;
• se usposobi pravilno izbrati tehnologijo za telefonijo v podjetju;
• za podatkovne komunikacije znotraj podjetja izbira ustrezne omrežne tehnologije;
• pri izbiri tehnologije se zaveda vseh njenih prednosti in slabosti in jih upošteva že pri načrtovanju produkta;
• spozna osnovne parametre in konfiguracijo telefonskih central.
D8 PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE - ENERGETSKE NAPRAVE
• Spozna praktično uporabo različnih vrst transformatorjev;
• seznani se z vrstami, opremo in zaščitami energetskih transformatorjev;
• spozna praktično uporabo različnih vrst asinhronskih in sinhronskih strojev;
• spozna različne vezave asinhronskih motorjev, režime delovanja in uporabnost;
• spozna praktično uporabo različnih vrst enosmernih in izmeničnih kolektorskih motorjev;
• v praksi spozna elektromotorne pogone s spremenljivo hitrostjo;
• spozna uporabnost elektromotornih pogonov v tipičnih primerih uporabe: črpalke, kompresorji in ventilatorji;
• spozna uporabo SMC krmilnikov, frekvenčnih pretvornikov in vektorskih regulatorjev;
• spozna praktično uporabo različnih vrst pnevmatskih in hidravličnih pogonov;
• spozna in zna načrtovati elektroenergetske inštalacije v specifičnih prostorih;
• spozna dimenzioniranje vodnikov notranjih inštalaci;
• spozna osnovne značilnosti in praktično uporabnost različnih sodobnih svetlobnih virov in svetil notranje in zunanje razsvetljave;
• zna projektirati notranjo in zunanjo razsvetljavo s primernim programskim orodjem;
• spozna se s sistemom DALI (Digital Addressable Lighting Interface);
• spozna načine digitalne regulacije osvetljenosti;
• spozna primerjavo med klasično izvedbo in moderno izvedbo notranje razsvetljave;
• spozna »Evropski instalacijski bus- EIB«;
• spozna LON in njegove značilnosti;
• spozna razlike med EIB in LON;
• spozna komunikacijski model pri inteligentnih instalacijah;
• spozna prednosti inteligentnih instalacij pred klasično izvedbo;
• spozna načine izvedbe prenapetostne zaščite inteligentnih instalacij;
• spozna se s programskim orodjem za parametriranje naprav;
• spozna osnovne postopke pri izdelavi aplikacije;
• spozna načine diagnosticiranja sistema in iskanja napak;
• spozna povezavo DALI z EIB sistemom.
• Zna nadzorovati in vzdrževati pravilno delovanje energetskega transformatorja;
• zna praktično izvesti izračun klasičnega transformatorja;
• za določen pogon zna izbrati ustrezen tip elektromotorja;
• zna uporabiti različne možnosti zaviranja elektromotorjev;
• zna priklopiti in uporabiti univerzalni kolektorski motor;
• zna uporabiti in analizirati problematiko sinhronskih motorjev;
• zna izvesti pogon spremenljive hitrosti in analizirati kvaliteto njegovega delovanja;
• zna uporabiti SMC krmilnik, frekvenčni pretvornik in vektorski regulator;
• zna parametrirati krmilne naprave elektromotornih pogonov;
• zna izvesti in načrtovati osnovne vzdrževalne posege na pnevmatskih in hidravličnih pogonskih sistemih;
• zna načrtovati in izvesti električne inštalacije v specifičnih prostorih;
• zna načrtovati primerno notranjo in zunanjo razsvetljavo različnih prostorov, objektov …;
• zna dimenzionirati sistem razsvetljave DALI in pripraviti potrebne specifikacije;
• pozna EIB standard in pozna vodilo;
• pozna značilnosti EIB sistema in medsebojno povezovanje in razume, kaj pomeni decentralizirano modularno grajen sistem;
• pozna osnove LON sistema in njegove značilnosti;
• na osnovi razlik med LON in EIB se zna odločiti za ustrezen izbor, glede na vrsto in namen instalacije;
• praktično pozna naprave priključene na vodilu s poudarkom na razsvetljavi, krmiljenju žaluzij, ogrevanju in racionalni rabi energije;
• zna uporabiti pravila za načrtovanje in instaliranje vodnikov v praksi s poudarkom na komunikacijskem vodniku;
• je usposobljen izvesti praktično aplikacijo za nek sistem vključujoč parametriranje preko ETS;
• zna izvesti postopke pri preverjanju instalacij EIB po zaključeni izvedb.

5. OBVEZNOSTI ŠTUDENTOV IN POSEBNOSTI V IZVEDBI


V prvem letniku opravi študent 400 ur praktičnega izobraževanja v podjetju, ki je ovrednoteno s 13 KT in porazdeljeno na naslednje module:

• Praktično izobraževanje iz poslovnih komunikacij (3 KT),
• praktično izobraževanja iz osnov elektronike (6 KT),
• praktično izobraževanje iz projektiranja in varstva (4 KT).

V drugem letniku opravi študent 400 ur praktičnega izobraževanja v podjetju, ki je ovrednoteno s 14 KT in porazdeljeno na naslednje module:

• Praktično izobraževanje iz osnov ekonomije (2 KT),
• praktično izobraževanje iz obvladovanja procesov (5 KT),
• praktično izobraževanje v avtomatiki (7 KT) ali Praktično izobraževanje v industrijski elektroniki (7 KT) ali Praktično izobraževanje v energetskih napravah (7 KT).

Za izvedbo praktičnega izobraževanja je potrebno omogočiti praktično izobraževanje v podjetju, kjer lahko v okviru njihovih dejavnosti izpolni nekaj formativnih ciljev za vsak modul. v prvem delu praktičnega izobraževanja naj bi študent zasledoval v glavnem te cilje, v drugem letniku pa bi se bolj osredotočil na pripravo oz. izdelavo diplomske naloge.
Študent opravi v okviru praktičnega izobraževanja poročilo o opravljenem praktičnem izobraževanju, v katerem morajo biti vidne pridobljene kompetence za posamezni modul. Študent opravi zagovor poročila o opravljenem praktičnem izobraževanju pri mentorju v podjetju in organizatorju praktičnega izobraževanja s sodelovanjem mentorjev na šoli za posamezni modul.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Pisanje diplomske naloge, pisanje diplomske naloge Seznam forumov -> Pisanje diplomske naloge Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.